ریپورتاژ آگهی

اوپو، برند جدیدی که بازار موبایل ایران را تحت تاثیر قرار داده است

تنوع گسترده مدل‌ گوشی‌های هوشمند به قدری زیاد است که انتخاب بهترین موبایل برای خرید، از حل یک مسئله پیچیده ریاضی دشوارتر جلوه می‌کند.

اما پاک کردن صورت مسئله، هیچ‌وقت راه چاره نیست بلکه باید به این گستردگی تنوع، به دید مثبت نگاه کرد و بهترین‌ها را از دل آن بیرون کشید. اما چه معیارهایی یک برند یا گوشی را به بهترین تبدیل می‌کند؟

در این مطلب قصد داریم تا با بررسی یکی از قوی‌ترین برندهای تولیدکننده گوشی، به سراغ این معیارها رفته و با دنیای وسیع گوشی‌های هوشمند بهتر آشنا شویم.

اوپو (OPPO)، پیشتاز دنیای تکنولوژی که به تازگی پا به بازار موبایل ایران گذاشته و در بین عاشقان صنعت گوشی‌های هوشمند به نقل محافل بدل شده، موضوع بحث ما در این مطلب است. اگر می‌خواهید با پیشتاز بازار موبایل ایران در سال جدید آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید.

اوپو؛ پیش به سوی بی‌نهایت و فراتر از آن

اوپو (OPPO) برند چینی تولیدکننده گوشی هوشمند، لوازم الکترونیکی و به‌طورکلی فعال در صنعت تکنولوژی است. فعالیت این شرکت از سال ۲۰۰۴ یعنی ۲۰ سال پیش آغاز شده و این تجربه نقشه راه این برند شده تا بتواند انواع گوشی‌های هوشمندی که بازار به آن‌ها نیاز دارد را ارائه دهد.

تولید گوشی‌های پرچم‌دار سری Find N و Find X، گوشی‌های قاتل پرچم‌دار سری رنو (Reno) و میان‌رده‌های سری A، نشان‌دهنده این موضوع است که محصولات اوپو، طیف گسترده‌ای از مخاطبان را دربر می‌گیرد.

فعالیت این برند در کشورهای مختلف و وجود رضایت عمومی از این برند، باعث شده تا اوپو یکی از تولیدکنندگان مهم در جهان به‌شمار بیاید.

اوپو محصولات مختلفی از جمله گوشی هوشمند، هندزفری بلوتوثی، تبلت، ساعت هوشمند و روتر را تولید و روانه بازار می‌کند..

الهام گرفته از آینده؛ شعار کمپانی اوپو

«درس گرفتن از گذشته»، عبارتی که احتمالا بارها شنیدید و یا به آن توجه کرده و درس گرفتید، یا اشتاباهات خود را بازهم تکرار کردید و از آن‌ها لذت بردید؛ اما تا به حال شنیدید که کسی از آینده الهام گرفته باشد؟

اوپو این ماموریت خطیر را عهده دار شده و با پیش‌بینی‌های تخصصی خود، عصاره‌ای از آینده را در قالب تکنولوژی به کاربران خود ارائه می‌دهد؛ بی‌دلیل نیست که اوپو را پیشتاز عرصه تکنولوژی می‌دانند.

الهام گرفته از آینده؛ شعار کمپانی اوپو

استفاده از فناوری هوش مصنوعی و پیشروی در این مسیر، جلوتر از باقی برندهایی که در صنعت موبایل ادعا دارند، گواهی بر این ماجراست که اوپو بر شعار خود پایبند بوده و همواره سعی در بهتر شدن دارد.

یکی از استفاده‌های این برند از هوش مصنوعی، قابلیت اصلاح نور و رنگ پس از ثبت عکس با دوربین گوشی‌های هوشمند اوپو است.

گوشی‌های سری Reno 10،گوشی‌ A98 و دیگر محصولات جدید این برند، از هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت عکس‌ها و بهینه‌سازی سیستم موبایل استفاده می‌کنند. این گوشی‌ها را می‌توانید در سایت دیجی‌لند، مرجع اصلی واردکننده محصولات اوپو در ایران مشاهده یا خریداری فرمایید.

نقاط قوت محصولات اوپو؛ بهترین در مهم‌ترین‌ها

همان‌طور که هر فردی به رفتار یا اخلاق برجسته خود شناخته می‌شود، برندها نیز نقاط قوت یا برجسته‌ای دارند که با آن‌ها شناخته می‌شوند. اما نقاط قوت اوپو کدامند؟

اوپو، برندی است که بابت پیشتازی خود در تولید «دوربین گوشی هوشمند»، «طراحی زیبا» و «باتری و قابلیت شارژ سریع» شناخته می‌شود.

همکاری اوپو با شرکت‌های مطرح در زمینه تولید لنز دوربین مانند سونی (Sony) و هاسلبلاد (Hasselblad)، باعث شده تا بسیاری از افراد گوشی‌های هوشمند اوپو را برای عکاسی حرفه‌ای خریداری کنند.

نقاط قوت محصولات اوپو؛ بهترین در مهم‌ترین‌ها

استفاده از فناوری SuperVOOC و تولید باتری‌هایی با ظرفیت بالا، گوشی‌های هوشمند اوپو را به گزینه مورد علاقه گیمرها بدل کرده است. به‌طور معمول، گوشی‌های اوپو در کمتر از یک ساعت (برخی از مدل‌ها کمتر از ۳۰ دقیقه) ۱۰۰% شارژ می‌شوند. همچنین ظرفیت بالای باتری‌‌های به کار رفته، این میزان شارژ را (در صورت استفاده) بیش از یک روز ذخیره می‌کنند.

جمع‌بندی؛ اسم این برند تکرار خواهد شد اما تکراری نه

همگام بودن با تکنولوژی و شناخت برندهای فعال و قدرتمند در این عرصه، به یکی از واجبات دنیای امروزی ما بدل شده است. بالا بردن اطلاعات در این زمینه به ما کمک می‌کند تا با چشم بازتری به سراغ انتخاب‌هایمان برویم.

این مطلب به معرفی یکی از برندهای مطرح صنعت تکنولوژی و دنیای گوشی‌های هوشمند اختصاص داشت. اوپو به‌عنوان پیشتاز در این عرصه، محصولات خود را با الهام از آینده تولید می‌کند و به‌جای همگام با تکنولوژی روز دنیا، می‌توان آن را پیشتاز این عبارت دانست.

دوربین، باتری و طراحی خاص و جذاب ۳ عنصری که اوپو با تکیه بر آن‌ها کاربران بسیاری را در سراسر دنیا جذب خود کرده و نیاز آن‌ها در زمینه تکنولوژی برآورده ساخته است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا