اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو Y38 5G با پردازنده Snapdragon 4 Gen 2 آشکار شد

ویوو Y38 5G به صورت آنلاین در تایوان لیست شده است. در وب سایت شرکت ذکر شده بود، اما ویوو به طور عمومی گوشی را اعلام نکرد. این گوشی هوشمند با یک ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ در عقب، دو سنسور و یک فلاش LED دارد.

ماژول در گوشه سمت چپ بالای پنل عقب قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که نمایشگری با حاشیه‌های باریک، حاشیه زیرین نسبتاً ضخیم‌تر و حفره وسط برای نگه‌داشتن سنسور دوربین جلو دارد. Y38 5G در دو گزینه رنگی سبز تیره مشکی و آبی اقیانوسی و تنها در پیکربندی ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد. قیمت این گوشی هنوز مشخص نشده است.

طبق فهرست، ویوو Y38 5G دارای صفحه نمایش ۶.۶۸ اینچی HD+ (1612 در ۷۲۰ پیکسل) LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و تراکم پیکسلی ۲۶۴ppi است. این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ کوالکام به همراه ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS2.2 قدرت می‌گیرد. از افزایش فضای ذخیره‌سازی تا ۱ ترابایت از طریق کارت microSD پشتیبانی می‌کند. این گوشی با FuntouchOS 14 مبتنی بر اندروید ۱۴ همراه شد.

در بخش دوربین، Y38 5G دارای یک سیستم دوربین دوگانه عقب با یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی در کنار یک فلاش LED است. دوربین جلو یک حسگر ۸ مگاپیکسلی برای عملکرد مطلوب است. ویوو Y38 5G یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۴۴ واتی دارد. این گوشی که از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند، دارای یک اسلات کارت microSD است. از اتصالات ۵G، ۴G، Wi-Fi 5، بلوتوث ۵.۱، OTG، GPS، NFC و USB Type-C پشتیبانی می‌کند. برای امنیت، حسگر اثر انگشت جانبی داشته و شامل استاندارد ضدآب IP64 می‌شود.

گزینه سیاه سبز تیره Y38 5G دارای ابعاد ۱۶۵ در ۷۶ در ۷.۹۹ میلیمتر است، در حالی که نسخه آبی اقیانوسی دارای ضخامت ۸.۰۹ میلیمتر. وزن تمامی انواع این مدل ۱۹۹ گرم است.

ویوو Y38 5G در نزدیکی

در دیگر خبرها اوپو و ویوو از اولین شرکت‌هایی بودند که گوشی‌های تاشو، از جمله صفحه‌نمایش‌های تاشو و بزرگ‌تر را روانه بازار کردند. اما طبق یک شایعه جدید، آنها ممکن است در سال ۲۰۲۴ از تلفن های تاشو فاصله بگیرند. این خبر از Digital Chat Station داخلی (DCS) می‌آید که در آخرین پست خود در Weibo فاش کرد که دو برند بزرگ امسال دستگاه‌های تاشوی فلیپ خود را «به‌روزرسانی» نمی‌کنند.

در حالی که او نامی را ذکر نکرد، می‌توان حدس زد که اوپو و ویوو هستند. انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶ را در ماه جولای عرضه کند، موتورولا یک گوشی تاشو در دست ساخت دارد و شیائومی هنوز گوشی تاشو فلیپ عرضه نکرده است. این باعث می‌شود Oppo و Vivo به عنوان بازیگران بزرگ باقی مانده باشند.

این خبر همچنین با آنچه تحلیلگر مینگ-چی کو در ماه فوریه گزارش داد مطابقت دارد: Oppo و Vivo ممکن است توسعه تلفن‌های تاشو فلیپ جدید را برای بازار چین در سال ۲۰۲۴ متوقف کرده باشند. به نظر می‌رسد این امر به دلیل کاهش فروش باشد، اگرچه ظاهرا هواوی همچنان به گوشی‌های تاشو علاقه‌مند است. علی‌رغم اینکه سود کمتری دارند.

DCS همچنین پیشنهاد می‌کند که به جای تلفن تاشو، یکی از این دو برند ممکن است نوع کاملاً جدیدی از تلفن تاشو فلیپ را در سال ۲۰۲۵ عرضه کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا