اخبار

آتش سوزی در طبقه ششم پاساژ علاءالدین باعث سوخت کامل یک مغازه شد !!!

امروز صبح در طبقه ششم پاساژ علاءالدین آتش‌سوزی رخ داد و سازمان آتش‌نشانی تهران پس از اعزام به محل، آتش را مهار کردند. در این آتش‌سوزی یکی از فروشگاه‌ها به طور کامل تخریب شده، اما به توجه به اینکه پاساژ تعطیل بوده، دلیل این حادثه هنوز اعلام نشده است.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران زمان دقیق آتش‌سوزی در علاءالدین را ساعت ۹:۰۶ صبح جمعه اعلام کرد که با گزارش به سامانه‌ی آتش‌نشانی، مأموران سه ایستگاه همراه بالابر به محل حادثه اعزام شدند.
به گفته‌ی ملکی، پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، یک مغازه در طبقه ششم پاساژ علاءالدین دچار حریق شده و آتش در حال سرایت به مغازه‌ها دیگر بود که آتش‌نشانان با توجه به تعطیلی پاساژ، قفل در مغازه را شکستند و توانستند با وجود دود غلیظ، آتش را خاموش و دود را تخلیه کنند.
به گزارش سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، در این حادثه کسی آسیب ندیده و سیستم‌های حریق که در گذشته در پاساژ علاءالدین به کمک سازمان آتش‌نشانی تهران نصب شده بود، از گسترش آتش‌سوزی جلوگیری کرد.
با این حال عضوهیات رئیسه شورای شهر تهران، از مشکل سیستم اطفاء حریق پاساژ علاءالدین گلایه کرد و گفت:
ماموران با اتکا به این نکته که پاساژ دارای پمپ‌های آب در هر طبقه است اقدام به ورود به طبقه‌ی شش کردند؛ اما در کمال تعجب متوجه شدند که آبی در پمپ‌ها نیست.
ابوالفضل قناعتی با بیان اینکه در این حادثه یک مغازه به‌طور کامل تخریب و دو مغازه دیگر نیز به دلیل آبگرفتگی آسیب دیده‌اند، گفت:
مدیر پاساژ باید درخصوص مشکلات سیستم اطفاء حریق در این حادثه پاسخگو باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا