اخبار

آخرین دعوتنامه سامسونگ به رونمایی از اسمارت واچ Gear S3 اشاره دارد

همانطور که پیش تر خواندید، سامسونگ چند روز پیش دعوت نامه های کنفرانس مطبوعاتی خود که احتمالاً پیش از کنفرانس ایفا ۲۰۱۶ برگزار می شود را ارسال کرد. در این دعوت نامه دو عقربه ساعت دیده می شد که ظاهراً از رونمایی اسمارت واچ Gear S3 در همین مراسم خبر می داد. در صورتی که وجود چنین نشانه ای در دعوت نامه اخیر این شرکت برای شما قانع کننده نبود، اکنون سامسونگ یک دعوت نامه دیگر را طراحی کرده است. در ادامه خبر با ما همراه باشید.
همانطور که در تصویر بالا مشاهد می کنید، طراحی جدید دعوت نامه سامسونگ جای هیچ شکی را باقی نمی گذارد. در این دعوت نامه می توان یک واچ فیس و شعار “در مورد ۳ حرف بزن” را به وضوح دید. علاوه بر اینکه می توان در نظر گرفت که این طراحی به اسمارت واچ Gear S3 اشاره دارد، می توان گفت که شایعات پیشین نیز این فرضیه را مطرح کرده بودند که سامسونگ برای تولید سه نسخه متفاوت از Gear S3 برنامه ریزی کرده است. بنابراین شاید عدد ۳ به این شایعات و پیش بینی ها اشاره کرده باشد.
 

آخرین دعوتنامه سامسونگ به رونمایی از اسمارت واچ Gear S3 اشاره دارد

همچنین در عنوان این دعوت نامه عبارت “مراسم رونمایی از Gear جدید سامسونگ” درج شده است، بنابراین می توانیم با اطمینان خاطر بگوییم که Gear S3 رسماً در تاریخ ۳۱ آگوست ۲۰۱۶ رونمایی خواهد شد. این دعوت نامه همچنین تایید می کند Gear S3 به یک صفحه نمایش دایره ای شکل مجهز است. در اسمارت واچ Gear S2 نیز از همین صفحه نمایش استفاده شده بود و شایعات قبلی نیز به همین نکته اشاره داشت. علاوه بر این با توجه به فراوانی و استقبال کاربران از واچ فیس های دایره ای شکل، دلیلی وجود ندارد که سامسونگ تصمیم بگیرد طراحی صفحه نمایش اسمارت واچ جدیدش را تغییر دهد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا