اخبار

آخرین نسخه بتای گوگل مپس میزان مسافت را در جستجوها نمایش می دهد

اگر تا به حال به دنبال یک آدرس مشخص و یا بهتر بگوییم، شعب مختلف یک فروشگاه زنجیره ای در گوگل مپس گشته باشید، حتماً برایتان پیش آمده که گاهی اوقات با نتایج متفاوتی روبرو شده اید و در پیدا کردن مقصد مورد نظر به مشکل خورده ایم. اما قابلیت جدید آخرین نسخه بتای گوگل مپس در این زمینه به کمکتان خواهد آمد تا بتوانید بدون هیچ مشکلی مقصد خود را پیدا کنید.
همانطور که در اسکرین شات زیر میبینید، ظاهراً از این پس هنگامی که به دنبال یک محل مشخص در گوگل مپس بگردید قادر هستید میزان مسافتی که باید تا رسیدن به مقصد طی کنید را در بخش نتایج جستجو مشاهده خواهید کرد. با توجه به اینکه نام شعب مختلف یک فروشگاه زنجیره ای یکسان نمایش داده خواهد شد، احتمالاً فاصله شما تا یک شعبه و میزان مسافتی که باید طی کنید می تواند راهنمایی خوبی برای پیدا کردن شعبه درست باشد.
 
 

گوگل مپس

برای مثال اگر شعبه ای را در نظر داشته باشید که می دانید در نزدیکی آن قرار دارید اما آدرس دقیقش را فراموش کرده اید و در بین نتایج جستجو گزینه ای هست که کیلومترها با آن فاصله دارید، بلافاصله به این نتیجه خواهید رسید که این گزینه مقصد شما نیست و باید آن را نادیده بگیرید. در عین حال که این تغییر بسیار کوچک و جزیی ست اما در واقع گوگل یک قابلیت کاربردی را به آخرین نسخه بتای مپس اضافه کرده است.
این شرکت اشاره کرده که کاربران قادر خواهند بود واحد اندازه گیری مسافت را انتخاب کنند. بنابراین اگر در ایران زندگی می کنید، نباید نگران تبدیل دستی واحدهای اندازه گیری و تبدیل مایل به کیلومتر باشید.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا