اخبار

آغاز فروش تبلت Google Pixel C در بریتانیا

پس از در دسترس قرار گرفتن و آغاز فروش تبلت Pixel C گوگل در آمریکا آن هم در روز گذشته امروز این تبلت برای خرید در بریتانیا در دسترس قرار گرفته است. باز هم مثل همیشه تفاوتی در اینجا وجود دارد و آن هم تبدیل قیمت ها به واحد پوند است. نسخه‎ی ۳۲ گیگابایتی این محصول ۳۹۹ پوند قیمت دارد و نسخه‎ی ۶۴ گیگابایتی آن با ۴۷۹ پوند از آن شما خواهد شد.
 
دو مدل داک کیبورد آن نیز- مدل معمولی و مدل بزرگ- هر کدام جداگانه و به قیمت ۱۱۹ پوند برای خرید موجود هستند.
فروشگاه گوگل در ازای خرید این دستگاه آن را بصورت رایگان برایتان ارسال می‎کند و این ارسال نهایتا تا یک یا دو روز کاری پس از ثبت خرید شما به دستتان خواهد رسید.
این تبلت نقره‎ای رنگ دارای بدنه ساخته شده از آلومینیوم آدونیزه است و دارای یک صفحه نمایش ۱۰٫۲ اینچی از نوع LCD دارای قابلیت لمس است و رزولوشن آن ۲۵۶۰ در ۱۸۰۰ پیکسل می‎باشد. وظیفه‎ی انجام پردازش‎های این تبلت بر عهده‎ی یک چیپست انویدیا Tegra X1 است که در کنار آن ۳ گیگابایت حافظه‎ی رم قرار دارد. دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی، قابلیت اتصال به شبکه Wi-Fi، بلوتوث و درگاه USB نوع C از دیگر امکانات این محصول است. تمام این مجموعه توسط یک باتری ۳۴٫۲ Wh تغذیه می‎شود. تبلت Pixel C با سیستم عامل اندروید پف نبات نسخه ۶٫۰ عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا