اخبار

آغاز پیش فروش آیفون SE و آیپد پرو ۹.۷ اینچی

دوشنبه شب دو محصول جدید اپل معرفی شدند و یک آیپد پرو کوچک‌تر ( آیپد پرو ۹.۷ اینچی ) و یک آیفون ۶ اس با بدنه‌ی آیفون ۵ اس ( آیفون SE ) به خانواده‌ی آی‌دیوایس‌ها اضافه شدند. اپل پیش فروش این دو محصول را آغاز کرده است و خریداران می‌توانند از امروز این محصولات را سفارش دهند.
مدل پایه‌ی آیفون SE با قیمت ۳۹۹ دلار به فروش می‌رسد و این قیمت، آن را به ارزان‌ترین آیفون حال حاضر اپل تبدیل می‌کند. البته توجه داشته باشید که مدل پایه‌ی iPhone SE دارای ظرفیت ذخیره سازی ۱۶ گیگابایتی است و اگر شما یک زن خانه‌دار، یک کاربر معمولی و یا یک کودک پنج ساله نیستید، حتما توصیه می‌کنیم که ۱۰۰ دلار بیشتر هم خرج کنید و ظرفیت ۶۴ گیگابایتی آن را خریداری کنید!
زیرا آیفون ۱۶ گیگابایتی به هیچ وجه برای گیک‌ها و کاربران فعال کافی نیست و بعد از نصب آی او اس، گرفتن چند فیلم و نصب جدیدترین ورژن بازی آسفالت، این فضا پر می‌شود!  تنوع رنگ در نظر گرفته شده برای آیفون SE تقریبا تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد و یکی از رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای، طلایی و طلایی سرخ (rose gold) چشم‌تان را خواهد گرفت. کاربرانی که همین امروز این دیوایس را سفارش دهند، می‌توانند هفت روز دیگر و در تاریخ ۳۱ مارس، آیفون خود را درب خانه‌شان تحویل بگیرند. البته تحویل ظرفیت ۶۴ گیگابایت برای رنگ‌های طلایی و طلایی سرخ کمی بیشتر طول می‌کشد.
iphone-SE-colors

آیپد پرو ۹.۷ اینچی

اگر سایز ۱۲.۹ اینچی آیپد پرو برایتان زیادی بزرگ است و یا علاقه دارید با صرف مبلغ کم‌تری یکی از آیپدهای پرچم‌دار اپل را تهیه کنید، می‌توانید آیپد پرو ۹.۷ اینچی را هم اکنون سفارش دهید. مدل پایه‌‌ی آیپد پرو ۹.۷ اینچی با ظرفیت ۳۲ گیگابایت و با قابلیت WiFi عرضه می‌شود (بدون سیم‌کارت و ارتباط cellular). مدل‌های دارای ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت نیز به ترتیب با قیمت‌های ۷۴۹ و ۸۹۹ دلار قابل خریداری هستند.
اگر بخواهید از قابلیت‌های ارتباطی سیم‌کارت هم بهره‌مند شوید، باید ۱۳۰ دلار بر روی قیمت‌های بالا بگذارید و مدل دارای قابلیت LTE را خریداری کنید. البته توجه کنید که با خرید iPad Pro، قلم اپل و کیبورد هوشمند را دریافت نمی‌کنید و باید آن‌ها را به طور جداگانه و با قیمت‌های ۹۹ دلار و ۱۴۹ دلار خریداری کنید. برخلاف آیفون SE، ظرفیت آیپد پرو ۹.۷ اینچی محدود نیست و شما اگر هر ظرفیت و با هر رنگی را پیش خرید کنید، سفارش خود را روز ۳۱ مارس دریافت خواهید کرد.
ipad-pro
البته احتمالا این موضوع را می‌دانید که پیش فروش اولیه‌ی این محصولات در تمام کشورها انجام نمی‌شود و تنها در بازارهای منتخب شامل کشورهای آمریکا، استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ژاپن، نیوزلند (زلاند نو)، پورتو ریکو، سنگاپور و کشورهای امپراطوری انگلستان یعنی انگلیس، ولز، اسکاتلند و ایرلند شمالی انجام می‌گیرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا