اخبار

آپدیت امنیتی بلک بری در اختیار دارندگان گوشی های پریو و DTEK50 قرار گرفت

با اینکه گوشی های بلک بری دیگر همانند قبل در بازار پیدا نشده و شاید تعداد کاربران آنها نیز کمتر از گذشته باشد، ما باز هم شاهد پیشرو بودن این شرکت در زمینه امنیتی میان سازندگان تلفن های همراه هستیم. بسیاری از دولت ها و سازمان های رسمی نیز به خاطر امنیت بالایی که این گوشی های هوشمند دارند، آنها را به کارکنان خود پیشنهاد می‌دهند. پیش از این نیز بلک بری اولین شرکتی بود که رخنه امنیتی کوآد روتر (QuadRooter) در اندروید را برای گوشی های پریو و DTEK50 برطرف نمود و حالا نیز شاهد عرضه آپدیت امنیتی بلک بری برای ماه سپتامبر هستیم.
البته پیش از اینکه شاهد عرضه این آپدیت به صورت رسمی از سوی بلک بری باشیم، سازندگان ابتدا آن را به صورت آزمایشی و برای برخی از کاربران عرضه کرده بودند، اما حالا نسخه نهایی این آپدیت به صورت رسمی برای دارندگان گوشی های بلک بری پریو و DTEK50 عرضه شده است. در مورد ایراداتی که در این آپدیت برطرف شده‌اند بلک بری لیست بلند بالایی را منتشر نموده که از اهمیت بسیار بالای آپدیت جدید حکایت دارد. برای دریافت این به روزرسانی جدید نیز کافیست با وارد شدن به بخش تنظیمات و قسمت مربوط به توضیحات دستگاه (About Phone)، از گزینه آپدیت سیستم (System Updates) استفاده کنید.
 
آپدیت امنیتی بلک بری
هر چند برخی از نسخه های آنلاک نشده از گوشی های بلک بری که همراه با اپراتورهای مخابراتی مختلف عرضه می‌شوند، ممکن است این آپدیت را کمی دیرتر دریافت کنند که البته برای آن نیز راه حلی وجود ندارد. اما اگر شما از نسخه آنلاک شده گوشی های بلک بری پریو و DTEK50 استفاده می‌کنید، می‌توانید همین حالا آپدیت امنیتی اندروید برای ماه سپتامبر را دریافت نمایید. شاید تلاش مهندسین این شرکت برای عرضه سریع آپدیت ها، بتواند دیگر سازندگان را برای منتشر کردن این به روزرسانی ها به فکر بیندازد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا