اخبار

آپدیت اندروید مارشمالو برای گلکسی A5 و گلکسی A7 مدل ۲۰۱۶ عرضه شد

همان‌طور که مطلع هستید سامسونگ در حال عرضه‌ی آپدیت اندروید مارشمالو برای محصولات مختلف خود است و در حال حاضر نوبت به گلکسی A5 و گلکسی A7 مدل ۲۰۱۶ رسیده تا دارندگان آن طعم اندروید مارشمالو را بچشند.
دارندگان گوشی گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶ در حال حاضر از سیستم عامل اندروید ۵٫۱٫۱ آب نبات چوبی استفاده می‌کنند که بر روی گوشی گلکسی A7 مدل ۲۰۱۶ نیز اندروید ۵٫۰٫۲ آب نبات چوبی نصب است؛ البته مدل‌هایی از این گوشی هستند که از اندروید ۴٫۴٫۴ کیت کت استفاده می‌کنند؛ اما آنچه مشخص شده این است که تمامی مدل‌های این دو گوشی که برای مناطق مختلف عرضه شده‌اند قابل آپدیت به اندروید مارشمالو خواهند بود.
در مورد اندروید مارشمالو همان‌طور که می‌دانید پس از نصب آن بر روی گوشی گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶ و یا گوشی گلکسی A7 مدل ۲۰۱۶ می‌توانید از قابلیت‌های جالبی مانند حالت Doze، مدیریت بهتر مصرف باتری، حالت Google Now on Tab و همچنین مدیریت بهتر دسترسی اپلیکیشن‌ها به اطلاعات موجود در موبایلتان استفاده کنید.
آنچه مشخص است این آپدیت شامل پچ‌های امنیتی که تا خرداد ماه عرضه شده‌اند خواهد بود؛ بنابراین پس از نصب آن دیگر دغدغه‌ی مشکلات احتمالی ناشی از امنیت گوشی را نخواهید داشت.
اصولا هنگام عرضه‌ی یک آپدیت، کمپانی منتشر کننده آن را در منطقه‌ی مشخصی عرضه می‌کند تا در صورت وجود باگ احتمالی بتواند آن را برطرف کند. احتمالا روسیه نیز منطقه‌ای بوده که این آپدیت‌ها ابتدا عرضه شدند تا در صورت بروز مشکل، سامسونگ بتواند آن را برطرف کند.
هرچند انتظار می‌رود که به‌زودی آپدیت اندروید مارشمالو به‌صورت جهانی برای گوشی گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶ و گوشی گلکسی A7 مدل ۲۰۱۶ عرضه شود. در صورتی که دارنده‌ی یکی از این گوشی‌ها هستید و اقدام به نصب آپدیت کرده‌اید نظر خود را در مورد این به‌روزرسانی با ما در میان قرار دهید. آیا از آپدیت تلفن هوشمند خود به اندروید مارشمالو راضی هستید؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا