اخبار

آپدیت اندروید مارشمالو برای تبلت ال جی جی پد ایکس ۱۰٫۱ منتشر شد

نسخه‌های آنلاک شده از اکثر تلفن و تبلت‌های هوشمند گران‌ قیمت و پرچم‌دار تاکنون آپدیت اندروید مارشمالو را دریافت کرده‌اند، اما دارندگان نسخه‌های قفل شده اپراتورها هنوز طعم این آپدیت را در تلفن خود نچشیده‌اند. این تاخیر در ارسال آپدیت بیشتر در تبلت‌های اندرویدی اتفاق افتاده است، اما بالاخره محصولاتی نظیر ال جی جی پد ایکس ۱۰٫۱ این آپدیت را دریافت خواهند کرد.
طبق اطلاعیه منتشر شده توسط اپراتور ای‌تی اند تی (AT&T)، آپدیت اندروید مارشمالو که بسیاری از کاربران منتظر آن بودند، بالاخره از راه خواهد رسید. کمپانی ال جی تاکنون بسیاری از تلفن و تبلت‌های پرچم‌دار و میان رده خود را به نسخه مارشمالو از سیستم‌عامل محبوب گوگل آپدیت کرده است و حالا با انتشار این اطلاعیه، کمپانی کره‌ای احتمالا در حال رایزنی با اپراتور‌های همکار خود جهت ارسال این آپدیت برای تبلت ال جی جی پد ایکس ۱۰٫۱ است.
طبق گزارش‌های منتشر شده، دومین اپراتور بی‌سیم آمریکا، ای‌تی اند تی، هم‌اکنون در حال ارسال آپدیت اندروید ۶٫۰ برای این تبلت قدرتمند است که سال گذشته توسط کمپانی ال جی رونمایی شد. کاربران باید جهت ارتقاء به این نسخه، فایل ۸۶۹ مگابایتی را در تلفن همراه خود دانلود نمایند که با توجه به اهمیت این به‌روزرسانی موضوعی طبیعی است. با نصب این آپدیت، ورژن نرم‌افزار ال جی جی پد ایکس ۱۰٫۱ به V93020f ارتقا یافته و شماره مدل (بیلد نامبر) محصول نیز به MRA58K تغییر می‌یابد. علاوه بر این، پچ امنیتی گوگل نیز مطابق با ماه می ۲۰۱۶ خواهد بود.
در اطلاعیه تغییرات این نسخه از سیستم‌عامل اندروید در محصولات ای‌تی اند تی و تبلت ال جی جی پد ایکس ۱۰٫۱ آمده است که تعدادی از اپلیکیشن‌های تلفن حذف شده و موارد جدیدی به آن افزوده شده‌اند. به‌عنوان مثال اپلیکیشن‌های Keeper و Kindle از این تبلت حذف شده‌اند و برنامه myAT&T به مجموعه اپلیکیشن‌ها اضافه شده است. همچنین قابلیت جدید Setup And Transfer جایگزین Ready2Go در ال جی جی پد ایکس ۱۰٫۱ خواهد شد. دو بخش ایمیل‌ و مسیج ای‌تی اند تی همچون برنامه DIRECTV شامل VPL جدیدی شده‌اند. این آپدیت شامل تغییرات ریز دیگری نیز می‌شود و بخش لاکر ای‌تی اند تی نیز به نسخه ۲٫۰ آپدیت شده است.
به هر حال، با توجه به آغاز انتشار آپدیت برای محصولات ال جی جی پد ایکس ۱۰٫۱ ، تمامی کاربران این تبلت در اپراتور ای‌تی اند تی به‌زودی آن را دریافت خواهند کرد. همچنین کاربران می‌توانند دریافت این آپدیت را در بخش تنظیمات و About Tablet محصول بررسی نمایند. دریافت یا عدم دریافت آپدیت در قسمت Update Center > Software Update مشخص می‌شود. لمس مداوم و روزانه گزینه Update Now در این بخش نیز می‌تواند در دریافت سریع‌تر آپدیت تاثیرگذار باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا