اخبار

آپدیت اندروید ۵.۱.۱ گلکسی آلفا سامسونگ به‌زودی از راه می‌رسد


 
 
سامسونگ گلکسی آلفا که از آن با مدل SM-G850 یاد می‌شود، میزبان آپدیت اندروید ۵.۱.۱ خواهد شد.
 
این خبر از طریق حساب توییتر سامسونگ فرانسه منتشر شده و با این حساب، کاربران قادر هستند گوشی گلکسی آلفای خود را به صورت بی‌سیم (OTA) آپدیت کنند.
 
گلکسی اس ۵ از لحاظ طراحی چندان چنگی به دل نمی‌زند و به کار بردن قاب‌ پلاستیکی در این گوشی باعث شد بازتاب منفی زیادی داشته باشد به همین دلیل سامسونگ با عرضه گلکسی آلفا ثابت کرد تا برنامه‌های جدیدی در تغییر طراحی گوشی‌های خودو فلزی کردن بدنه آنها در آستین دارد. سامسونگ در کنار به کارگیری فلز در قاب گلکسی آلفا، نشان داد که از لحاظ ابعاد نیز می‌تواند محصولاتی ظریف‌تر بسازد، گلکسی آلفا ضخامتی برابر ۶.۷ میلی‌متر دارد.
 
به هر ترتیب همان‌طور که گفته شد، دارندگان گلکسی آلفا قادر هستند نسخه اندورید خود را به ۵.۱.۱ آپدیت کنند، البته این آپدیت بسته به مناطق جغرافیایی مختلف از لحاظ زمان انتشار متفاوت خواهد بود.
 
همان‌طور که ذکر شد این آپدیت از طریق وای‌فای منتشر می‌شود و با این حساب اگر قصد ارتقا گلکسی آلفای خود را داشتید پیشنهاد می‌کنیم به منبع وای‌فای دسترسی داشته باشید که قطعی نداشته باشد و از آنجا که فرآیند آپدیت زمان‌بَر است توصیه می‌کنیم گوشی بیشتر از ۵۰ درصد شارژ داشته باشد. برای اطلاع از اینکه این آپدیت در منطقه شما عرضه شده به بخش آپدیت در تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید.
 
فارنت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا