اخبار

آپدیت GDR1 سیستم عامل Windows Phone 8.1 و اضافه شدن امکانات جدید به این سیستم عامل


 
شرکت Microsoft هم اکنون آماده عرضه Windows Phone 8.1 برای گوشی های مبتنی بر این سیستم عامل است ولی در عین حال شروع گفتن برخی از ویژگیهای آپدیت بعدی خود یعنی GDR1 کرده است و سایت NokiaPowerUser.com توضیحات بیشتری به کاربران ارائه داده است.
 

آپدیت GDR1 به شما اجازه میدهد که در استارت منوی گوشی خود بتوانید کاشی ها را در یک پوشه قرار دهید و این عمل به راحتی با یک Drop & Drog ساده انجام خواهد شد. ویژگی بعدی این آپدیت این است که به سازندگان تلفن همراه اجازه میدهد که همانند سیسم عامل اندروید کیس های هوشمندی همانند HTC Dot View و LG QuickCircle را تولید کنند. همچنین این آپدیت قابلیت پشتیبانی از صفخات ۷ اینچی و وضوح تصویر ۸۰۰*۱۲۸۰ را فراهم میکند. اینها از مهمترین امکانات این آپدیت به شمار میروند ولی امکانات دیگری نظیر بهبودهایی برای کاشی های زنده و کاشی زنده متوسط برای برنامه Store ، پشتیبانی از شبکه های VoLTE و آپدیت شدن دستیار صوتی Cortana نیز در GDR1 وجود دارند.
بر طبق اطلاعاتی که توسط TheVerge منتشر شده احتمالاً Microsoft این آپدیت را برای توسعه دهندگان در هفته آتی یا در ماه آگوست منتشر خواهد کرد.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا