اخبار

آپلود تصاویر ۳۶۰ درجه در فیس بوک رسماً کلید خورد

فیس بوک پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد پشتیبانی از تصاویر ۳۶۰ درجه را به این شبکه اجتماعی بیاورد و از روز گذشته این قابلیت رسماً در فیس بوک فعال شد. کاربران از این پس می توانند تصاویر پانورامای ۳۶۰ درجه خود را در حساب کاربری موبایلی یا دسکتاپی فیس بوکشان آپلود کنند. در ادامه خبر با ما همراه باشید.
در هنگام جستجوی فیس بوک، متوجه تفاوت تصاویر ۳۶۰ درجه با تصاویر معمولی خواهید شد چرا که یک آیکون قطب نمای کوچک در سمت راست این تصاویر قرار دارد. همچنین آپلود کردن تصاویر ۳۶۰ درجه کار سختی نیست و با آپلود کردن یک تصویر معمولی تفاوت چندانی ندارد.
برای دیدن تصاویر ۳۶۰ درجه فیس بوک کافی است روی آن اسکرول کنید تا تصویر به طور کامل و واقعی به نمایش دربیاد. اگر از گوشی خود برای چک کردن فیس بوک استفاده می کنید، تصویر ۳۶۰ درجه با حرکت دادن گوشی به نمایش درمی آید. در نسخه دسکتاپی نیز نیاز دارید که روی تصویر کلیک کرده و موس را روی آن بکشید و یا اگر از لپ تاپ های تاچ اسکرین استفاده می کنید، کافیست از انگشت خود برای کشیدن روی تصویر استفاده کنید.
تصویر برداری ۳۶۰ درجه هم کار سختی نیست. اگر قصد دارید با گوشی خود یک تصویر ۳۶۰ درجه را به ثبت برسانید، باید اپلیکیشن های تصویر برداری ۳۶۰ درجه مانند دوربین گوگل کاردبرد را دانلود کنید. البته ممکن است اپلیکیشن دوربین گوشی شما به صورت داخلی به این قابلیت مجهز شده باشد. همچنین دوربین های مخصوص تصویر برداری ۳۶۰ درجه مانند Ricoh Theta S نیز در بازار موجود هستند.
هم اکنون تصاویر ۳۶۰ درجه بی نظیری در فیس بوک منتشر شده اند. برای مثال ناسا یک تصویر ۳۶۰ درجه از داخل ایستگاه فضایی بین المللی را در حساب کاربری خود به ثبت رسانده که برای تماشای آن می توانید اینجا کلیک کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا