اخبار

آیا کاور جدید بازی Call of Duty: Infinite Warfare می تواند طرفداران خشمگین بازی را آرام کند؟

همانطور که احتمالا می دانید، تصمیم استودیوی Infinity Ward برای بردن قسمت جدید Call of Duty به آینده ای دورتر از بازی های قبلی و وارد شدن به جنگ های فضایی خیلی باب میل طرفداران این سری قرار نگرفته است. بعد از اینکه سازندگان بازی با دیدن واکنش منفی طرفداران بارها اعلام کرده اند بازی آن ها یک عنوان علمی تخیلی نیست، حال به نظر می رسد کمپانی Activision، ناشر بازی، سعی دارد به شکل دیگری طرفداران بازی را آرام کند.
چندی پیش بود که Call of Duty بازها که حسابی دل خود را برای قسمت جدید این سری، آن هم ساخته ی استودیوی Infinity Ward، صابون زده بودند با معرفی Call of Duty: Infinite Warfare به طور کامل امیدشان را از دست دادند. تریلر رونمایی بازی Call of Duty: Infinite Warfare در مدت زمان کوتاهی در لیست منفورترین ویدیوهای تاریخ یوتیوب قرار گرفت و روز به روز کامنت ها و نظرهای منفی بیشتری دریافت می کند. آنطور که به نظر می رسد خشم طرفدارن این سری بیشتر به دلیل وجود المان های علمی تخیلی در بازی است.
کمپانی Activision، ناشر بازی، به تازگی اقدام به تغییر کاور بازی Infinite Warfare کرده است تا کمی از خشم طرفداران سری Call of Duty کم کند. کاور قبلی بازی با نشان دادن سفینه ای در پس زمینه و سربازی که کلاهی شبیه کلاه های فضانوردان بدست داشت، حس و حال یک عنوان علمی تخیلی را به همراه داشت. حال اگر نگاهی به کاور جدید بازی بیاندازید کاملا مشخص است که سعی شده تا طراحی آن بیشتر به عناوین گذشته و پرطرفدار این سری نزدیک شود. اگر نگاهی به وب سایت بازی و یا پوسترهای جدید آماده شده برای مراسم E3 بیاندازید کاملا واضح است که ناشر بازی قصد دارد از این پس از کاور جدید در تبلیغات خود استفاده کند.
پوستر جدید بازی سربازانی با ظاهری امروزی تر نسبت به کاور قبلی را نشان می دهد. همچنین سلاحی که این سربازان به دست دارند ظاهرا نسخه ی مدرن شده ی M4 امروزی به نظر می رسد. با اینکه سفینه فضایی همچنان در تصویر دیده می شود اما می توان گفت کاور جدید بیشتر رنگ بوی آینده ی نزدیک را به خود گرفته تا یک بازی کاملا علمی تخیلی.
 

call of duty: Infinite Warfare
کاور اولیه (چپ) و جدید (راست) بازی Call of Duty: Infinite Warfare
call of duty: infinite Warfare
پوستر جدید بازی Calll of Duty: Infinite Warfare سربازانی به نسبت امروزی تر که سلاحی شبیه به M4 در دست دارند

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا