اخبار

آیا گوشی موتورولا دروید توربو آپدیت اندروید مارشمالو را دریافت خواهد کرد؟

گویا برای کسانی که از موتورولا دروید توربو استفاده می‌کنند خبر خوبی وجود دارد. به‌تازگی تصویری از گواهی Wi-Fi منتشر شده که در آن نشان می‌دهد گوشی از موتورولا با شماره مدل XT1254 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو بوده و این در حالی است که موتورولا دروید توربو در حال حاضر از سیستم عامل اندروید ۵٫۱ آب نبات چوبی بهره می‌برد.
درصورتی‌که این خبر صحت داشته باشد دارندگان موتورولا دروید توربو درنهایت می‌توانند طعم مارشمالو را بچشند. جالب است بدانید که این تلفن هوشمند در سال ۲۰۱۴ درحالی‌که مبتنی بر اندروید ۴٫۴٫۴ کیت کت بود عرضه شد و در سال ۲۰۱۵ نیز به‌روزرسانی اندروید ۵٫۱ برای آن منتشر گشت. حال نیز دارندگان دروید توربو باید خود را برای اندروید ۶٫۰ آماده کنند.
با این وجود دروید توربو قرار است قابلیت‌هایی مانند حالت Doze دریافت کند که برنامه‌ها را حتی وقتی‌که در پس زمینه در حال اجرا هستند می‌بندد. این کار باعث می‌شود که مصرف باتری کاهش یابد، پس بی‌شک باتری ۳,۹۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت موتورولا دروید توربو می‌تواند برای ساعات بیشتری این تلفن هوشمند را روشن نگه دارد.
همچنین همراه اندروید ۶٫۰ قرار است قابلیت‌هایی مانند Google Now On Tab را داشته باشد که اجازه می‌دهد اطلاعاتی را در مورد آنچه بر روی صفحه شماست داشته باشید در کنار این قابلیت، در اندروید ۶٫۰ به شما اجازه داده می‌شود تا مدیریت بهتری بر روی محدوده دسترسی اپلیکیشن‌ها به اطلاعاتتان داشته و در صورت لزوم مانع دسترسی بعضی اپلیکیشن‌ها شوید.
 
موتورولا دروید توربو
 
البته تنها نکته‌ای که وجود دارد زمانی است که این به‌روزرسانی برای تلفن هوشمند موتورولا دروید توربو عرضه خواهد شد که هنوز مشخص نشده است. با این حساب باید هرچند یک بار به منوی تنظیمات خود رفته و عرضه شدن آپدیت اندروید ۶٫۰ مارشمالو برای این موبایل را چک کنید. درصورتی‌که این آپدیت را نصب کردید نظر خود را با ما در میان قرار دهید که آیا از آن راضی هستید یا خیر.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا