اخبار

آیفون ۷ اس اپل به نمایشگر OLED مجهز خواهد شد

جدیدترین گزارش‌ها از تصمیم کمپانی اپل برای معرفی اولین آیفون مجهز به نمایشگرهای OLED در سال ۲۰۱۷ حکایت دارند.
 
چند ماهیست که شایعاتی مبنی بر معرفی آیفونی مجهز به پنل‌های OLED در سال ۲۰۱۸ و یا حتی دیرتر یعنی در سال ۲۰۱۹ در فضای رسانه ای منتشر شده است که امروز وب‌سایت معتبر Nikkei، زمان معرفی این گوشی را خیلی زودتر از پیش‌بینی‌ها یعنی  در سال ۲۰۱۷ عنوان کرد.
 
بر اساس گزارش های رسیده، کمپانی اپل این روزها در حال انجام مذاکراتی با دو کمپانی کره‌ای سامسونگ و ال‌جی است تا امکان تولید انبوه نمایشگرهای OLED را تا اوایل سال ۲۰۱۷ بررسی کرده تا در صورت فراهم بودن شرایط، نسل جدید گوشی های آیفون خود را مجهز به این قابلیت روانه بازار کند.
 
همانطور که می دانید ظرف چند ماه آینده، این شرکت از جدیدترین اسمارت فون خود موسوم به آیفون ۷ رونمایی خواهد کرد و اگر اتفاقات مطابق میل کوپرتینویی‌ها پیش برود، می توانیم امیدوار باشیم که این نمایشگرها را در آیفون ۷ اس این شرکت ببینیم.
 
این شرکت همه ساله تغییراjی را در طراحی گوشی‌های آیفون خود اعمال میکند و اگر این تغییر در ظاهر گوشی انجام نشود، بدون شک برخی قطعات سخت افزاری آن دچار تغییراتی خواهند شد. از این رو، به نظر نمی رسد که مدل ۲۰۱۷ گوشی های آیفون تغییرات چندانی در طراحی به خود ببینند و پیش‌بینی می شود که استفاده از نمایشگرهای OLED در دستور کار این کمپانی قرار خواهد گرفت.
 
بسیاری از تحلیلگران دلیل این عجله اپل برای استفاده از نمایشگرهای OLED را متمایز کردن خود از سایر شرکت ها و همچنین بالا بردن میزان فروش گوشی‌های هوشمند این شرکت عنوان کرده اند چرا که این نمایشگرها در مقایسه با نمایشگرهای LCD از مصرف برق کمتر و همچنین قابلیت نمایش تصاویری شفاف‌تر برخوردارند.
 
گفته شده مذاکرات میان اپل با سامسونگ و ال‌جی به مراحل پایانی خود رسیده و به زودی قراردادی به ارزش ۱۲ میلیارد دلار میان این سه شرکت برای تولید نمایشگرهای OLED به امضا خواهد رسید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا