اخبار

آیفون ۷ هم در حین فیلمبرداری منفجر شد

به نظر می‌رسد که اپل نیز با مسئله‌ی انفجار گوشی‌های هوشمند درگیر شده است، چرا که بر اساس خبری که اخیرا منتشر شده است، شخصی حین فیلمبرداری با گوشی جدید آیفون ۷ خود، دچار آسیب شده است. به گفته‌ی این شخص، بدنه‌ی گوشی حین ثبت فیلم، متلاشی شده و قطعاتی از شیشه‌ی نمایشگر آن به سمت چهره‌‌ی وی پرتاب شده است. این موضوع سبب شده است انگشتان دست راست او نیز متورم شود.
 
انفجار آیفون 7
 
اگرچه تعداد گوشی‌های آیفون ۷ منفجر شده در قیاس با گوشی‌های گلکسی نوت ۷ تعویضی (بیش از ۵ مورد در طول یک هفته)، بسیار پایین است، با این حال مسئله‌ی یاد شده به همان اندازه دارای اهمیت است، چرا که امنیت کاربران باید در اولویت تمام تولیدکنندگان باشد. گفته می‌شود، شخص درگیر این مسئله با بخش پشتیبانی اپل تماس گرفته و این مسئله را با آنها در میان گذاشته است، اما وی مدعی است که آنها اعلام کرده‌اند، اجازه‌ی بررسی چنین موضوعی را ندارند و در عوض برای وی امکان ثبت شکایت را فراهم کرده‌اند. لازم به ذکر است که شخص یاد شده مشخص نکرده است که گوشی خود را از چه طریقی تهیه کرده است، اما در هر حال این مسئله در حال پیگیری است.
 
انفجار آیفون 7
 
اوضاع برای سامسونگ وخیم‌تر است، چرا که اپراتور‌های اصلی ایالات متحده، فروش گلکسی نوت ۷ را متوقف کرده‌اند. ضمن آنکه‌ طبق گزارش آژانس خبری کره‌ی جنوبی، این کمپانی تولید فبلت خود را نیز متوقف کرده است.

منبع gizmochina
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا