اخبار

آیفون ۷ پلاس تقلبی با ظاهری کاملاً برابر با نسخه اصلی در چین عرضه شد

هرسال پس از معرفی و عرضه پرچم داران شرکت های اپل و سامسونگ به بازار، نسخه های تقلبی آن ها نیز سوژه رسانه ها می شود و تا حدودی مردم را نگران می کند. چرا که آن ها ظاهری دقیقاً مانند نسخه های اصلی دارند؛ اما از لحاظ نرم افزار و ویژگی های فنی هیچ شباهتی بین آن ها یافت نمی شود.
 
در حال حاضر نسخه های تقلبی از آیفون ۷ و ۷ پلاس در کشور چین تولید شده که به نظر می رسد در ساخت آن ها تلاش بیشتری صورت گرفته است. به گزارش GizmoChina، آیفون ۷ پلاس تقلبی ساخت چین نه تنها از لحاظ ظاهری کاملاً شبیه به مدل اصلی آن است، بلکه حتی نرم افزار آن هم نسخه ای کپی شده از سیستم عامل جدید گوشی های اپل یعنی iOS 10 است. البته عملکرد گوشی به دلیل عدم برخورداری از قطعات سخت افزاری یکسان ضعیف تر از نسخه اصلی است و دکمه هوم آن نیز نسبت به مدل اصلی مقدار بسیار ناچیزی کوچک تر است.
 
با این وجود، افرادی که این گوشی را از نزدیک می بینند و حتی چند دقیقه ای با آن کار می کنند، از تقلبی بودن آن باخبر نمی شوند؛ مگر این که گوشی آیفون ۷ پلاس اصلی را دقیقاً در کنار آن قرار دهند و از همه جهات این دو را با هم مقایسه کنند.
 
این در حالی است که آیفون های ۷ و ۷ پلاس به تازگی به بازار جهانی عرضه شدند و افرادی که قصد خرید این گوشی ها را دارند باید بیش از پیش مراقب باشند تا گول نسخه های کپی و تقلبی را نخورند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا