اخبار

احاطه بر قلمرو دنیای تکنولوژی، با قلم GALAXY Note4

با قلم جدید نوت ۴، دنیا قلمرو توست!

احاطه بر قلمرو دنیای تکنولوژی، با قلم GALAXY Note4

مدت زمان زیادی از رونمایی جهانی GALAXY Note4 سامسونگ در نمایشگاه ایفا نمی‌گذرد، اما در همین مدت بحث‌های زیادی پیرامون این محصول، قابلیت‌ها و امکانات آن صورت گرفته است. یکی از ویژگی‌های مهم این محصول که نگاه‌های زیادی را هم متوجه خود کرده، قلم S Pen است. این قلم از همان ابتدای ارائه‌ GALAXY Note4، یکی از مهم‌ترین شاخصه‌ها و جزء جدانشدنی این سری از محصولات سامسونگ بوده و همان‌طور که انتظار هم می‌رفت، عملکرد آن به مرور بهبود یافت و هر بار بهتر از قبل شد. حساسیت قلمS Pen در GALAXY Note4 دو برابر نمونه‌های قبلی آن است و این موضوع، در زمان نوشتن یا طراحی، عملکرد S Pen را بسیار شبیه به یک قلم واقعی می‌کند. علاوه بر این، S Pen حالا می‌تواند عملکردی شبیه به ماوس‌های کامپیوتری هم داشته باشد و کاربر می‌تواند با کلیک و کشیدن(Drag) ، آیتم‌های متعددی را انتخاب، ویرایش و جابه‌جا کند.

از جمله ویژگی‌های منحصر به‌ فرد S Pen این است که تجربه نوشتن با یک قلم واقعی را برای کاربران تداعی می‌کند. فناوری پیشرفته قلمS Pen  به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی با قلم روان و خوش‌ساخت این دستگاه بنویسند و آن را به متن تایپ شده تبدیل کنند. سامسونگ در GALAXY Note4 این قابلیت را با حساسیت بیشتری برای خط فارسی نیز فراهم کرده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های GALAXY Note4، قابیلت  Photo note(عکس از یادداشت) است. در این روش می‌توان از نوشته‌ها عکس گرفت، متون آن را ویرایش کرد و آن را مطابق با نیاز تصویر تغییر داد. این ویژگی به‌خصوص برای دانشجویان و دانش‌آموزان بسیار مفید خواهد بود.

با استفاده از S Pen، قابلیت انجام هم‌زمان چندکار (Multi-Tasking) درGALAXY Note4  بسیار راحت‌تر شده است. با این قلم می‌توان به راحتی چند عکس یا متن را انتخاب و در محیط‌های مختلف و اپلیکیشن‌های متعدد جابه‌جا کرد. قابلیت Smart select نیز این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا بخش‌های دلخواه خود را از متن یا عکس در هر محیطی انتخاب و ویرایش کرده و برای دیگران ارسال کنند.

مراسم رونمایی از GALAXY Note4، به زودی در ایران نیز هم‌زمان با دیگر کشورهای منطقه برگزار خواهد شد./

پایان خبر

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا