اخبارلوازم خانگی

احتمالا تلویزیون منحنی و باریک شیائومی ۴ فروردین رونمایی خواهد شد

بر اساس تیزر‌های تبلیغاتی تازه منتشر شده از سوی شیائومی، ۴ فروردین ماه این کمپانی از نسل جدید تلویزیون‌های Mi TV خودش با مشخصه‌های منحنی و بسیار باریک رونمایی خواهد کرد.
شیائومی را می‌توان بزرگترین تولیدکننده تلفن‌های هوشمند چینی دانست. هرچند که هواوی از محبوبیت جهانی بیشتری برخوردار است اما این شیائومی است که لقب بزرگترین را به خود اختصاص داده است. به هرحال شیائومی سال گذشته آمار جالب فروش ۷۰ میلیون گوشی هوشمند را رقم زد. این درحالیست که کمپانی چینی شیائومی تنها در حوزه تلفن‌های هوشمند مشغول به فعالیت نبوده و در تولید دیگر گجت‌های هوشمند نیز دستی در کار دارد. تلویزیون‌های هوشمند یکی از تولیدات این کمپانی است که شیائومی نام آن را Mi TV قرار داده است. سال گذشته شاهد عرضه سومین نسل از تلویزیون‌های Mi TV بودیم و به نظر می‌رسد که تا چند روز دیگر با نسل جدید این تلویزیون‌ها روبه رو خواهیم شد.
اخیراً تیزر‌های تبلیغاتی زیادی را در ارتباط با نسل جدید Xiaomi Mi TV دیده‌ایم که به طور مشترک تمامی آنها به رونمایی از این محصول در تاریخ ۴ فروردین ماه اشاره داشتند. حالا در تازه‌ترین این تیزر‌ها نه تنها به خمیده بودن این دستگاه بلکه به ضخامت بسیار کم این تلویزیون نیز اشاره شده است. تازه‌ترین تلویزیون سری Mi TV شیائومی اندازه‌ای بین ۴۰ الی ۶۰ اینچ خواهد داشت و حتی این کمپانی می‌تواند پا را فراتر از چنین سایز‌ی نیز بگذارد. بر اساس گزارشات اخیراٌ تلویزیون‌های شیائومی توانسته اند مجوز کنترل کیفیت چین را دریافت کرده تا این کمپانی در تاریخ ۴ فروردین ماه (۲۳ مارس) بتواند از دو مدل تلویزیون Mi TV 43 و ۶۵ اینچ رونمایی کند. تا قبل از این سامسونگ، ال جی و حتی کمپانی چینی LeEco از تلویزیون‌های خمیده خودشان رونمایی کرده بودند اما انتظار می‌رود که با توجه به سیاستگذاری شیائومی در قیمت گذاری محصولاتش، شاهد تلویزیون‌های خمیده Mi TV با قیمتی به مراتب کمتر از دیگر رقبایش در بازار باشیم.
 
Xiaomi-curved-Mi-TV-2016
تا به این لحظه اطلاعات کاملی از این دو محصول به دست نیامده اند اما برخی شایعات اشاره بر این دارند که نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند Mi TV از پنل ۴K شرکت سامسونگ، یک پردازنده قدرتمند و ۳ الی ۴ گیگابایت رم مجهز باشند. علاوه بر آن وضعیت قیمت Mi TV نیز تا زمان معرفی رسمی مشخص نخواهد بود. تنها دو روز دیگر تا زمان این رونمایی فاصله داریم و به احتمال زیاد نخستین دیدارمان با نسل جدید تلویزیون‌های شیائومی نیز در همین روز رخ خواهد داد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا