اخبار

احتمالا ساخت بازی Left 4 Dead 3 به طور تصادفی فاش شده است

چند سالی است که گیمرهایی همچون خود بنده بی صبرانه منتظر شنیدن خبری از بازی Left 4 Dead 3 هستیم و با اینکه هر چند وقت یکبار شایعاتی از آن به گوش می رسد، هنوز هیچ چیز به طور رسمی اعلام نشده است. اما به تازگی یکی از کارمندان کمپانی Valve، تصویری را منتشر کرده است که نشان می دهد احتمالا بازی جدید در دست ساخت می باشد.
تریستان ریدفورد، یکی از اعضای Valve، به تازگی ویدیویی آموزشی منتشر کرده است که نحوه ی انتقال داده های اصلی را از موتور منبع به پلتفرم مقصد نشان می دهد. در یکی از صحنه های ویدیو، پوشه های مورد علاقه این کارمند مشاهده می شود که در میان آن ها نام Left4Dead3 نیز به چشم می خورد.
همانطور که انتظار می رفت این تصویر خیلی زود حذف شد اما مهم آن است که تصویر دیده شده بحث های بسیاری را در دنیای بازی های ویدیویی به راه انداخته است. حال باید منتظر ماند و دید که این اتفاق یک سهلنگاری بوده است و یا یک ترفند هوشمندانه ی بازاریابی.
اولین بازی Left 4 Dead در نوانبر ۲۰۰۸ عرضه شد و قسمت دوم آن یعنی Left 4 Dead 2 در سال ۲۰۰۹ روانه ی بازار شد. با وجود فاصله زمانی کوتاه بین دو قسمت اول، از آن زمان تا کنون حرف زیادی از ساخت دنباله ی این مجموعه زده نشده است.
 

left 4 dead 3
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا