اخبار

احتمالا سامسونگ از گلکسی اس ۶ پلاس هفته‌ آینده رونمایی می کند

ظاهرا سامسونگ درصدد است تا هفته‌ی آینده از نسخه‌ی جدید گوشی هوشمند گلکسی اس ۶ با نام اختصاصی گلکسی اس ۶ پلاس رونمایی کند.
پیش از این اخبار و اطلاعات زیادی در رابطه با برنامه‌ریزی‌های سامسونگ به منظور عرضه‌ی محصولاتی همچون Project Zero 2 و Project Zen منتشر شده بود. حال به نظر می‌‌رسد این عناوین و پروژه‌ها همگی مربوط به گوشی هوشمندی با نام گلکسی اس ۶ پلاس هستند.
پیشتر گزارش شده بود که سامسونگ قصد دارد از این گوشی هوشمند در نمایشگاه تجاری IFA 2015 رونمایی کند. این نمایشگاه در ماه سپتامبر سال جاری برپا می‌شود، اما هم اکنون اخبار جدید حاکی از احتمال رونمایی سامسونگ از این گوشی هوشمند طی هفته‌ی آینده است.
از نظر ویژگی‌های سخت افزاری، گلکسی اس ۶ پلاس از سیستم روی یک چیپ (SoC) اسنپدراگون ۸۰۸ کوالکام بهره‌ می‌برد، تراشه‌ای که از پردازنده‌ای شش هسته‌ای تشکیل شده و مغز پردازشگر اصلی پرچمدار ال‌جی را شامل می‌شود. صفحه نمایش گلکسی اس ۶ پلاس احتمالا نمایشگری ۵٫۴ یا ۵٫۵ اینچی و از نوع Super AMOLED با لبه‌های خمیده خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی از حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره‌مند باشد و دوربین اصلی و سلفی آن را سنسورهایی ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی تشکیل دهند.
متاسفانه هنوز هیچ یک از این اطلاعات ارائه شده، از سوی سامسونگ تایید نشده‌اند. اما احتمال عرضه‌ی گلکسی اس ۶ پلاس طی هفته‌ی آینده از سوی سامسونگ بسیار زیاد است.

زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا