اخبار

احتمالا شیائومی Mi 5s مجهز به صفحه نمایش حساس به فشار خواهد بود !

به‌تازگی اطلاعات تازه‌ای از گوشی هوشمند شیائومی Mi 5s در شبکه‌های اجتماعی چینی دست به دست می‌چرخد. بر اساس این گزارش‌ها شیائومی می ۵ اس (Xiaomi Mi 5s) نسخه پیشرفته‌تر هندست می ۵ به یک صفحه نمایش حساس به فشار، اسکنر اثر انگشت اولترا سونیک و همچنین دو دوربین در قسمت پشتی مجهز خواهد بود. گفته می‌شود این محصول تا اواخر سال رونمایی خواهد شد.
ما چندی قبل در ارتباط با مدل معرفی نشده شیائومی Mi 5s صحبت کردیم که به‌احتمال خیلی زیاد در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی خواهد شد. حالا اطلاعات و ویژگی‌های مختلفی از این محصول از منابعی به دست ما رسیده است. هرچند که این اطلاعات هیچ کدام توسط خود شیائومی تأیید نشده‌اند؛ اما می‌توان گفت که در صورت به حقیقت پیوستن بسیار مهم و تأثیرگذار در روند کاری کمپانی شیائومی هستند.
شیائومی Mi 5s
بله این مطلب مربوط به یک پرچم‌دار با مشخصاتی بالارده است. حساب کاربری Reviewer در شبکه اجتماعی ویبو که یکی از صفحات پر مخاطب در حوضه تکنولوژی است در ارتباط با شیائومی Mi 5s نوشته که این محصول با سخت افزار قدرتمندی روانه بازار خواهد شد. علاوه بر آن جلوی اسم این محصول نام پرچم‌دار نیز نوشته شده است تا در اصل می ۵ اس را مدل قدرتمندتر می ۵ بدانیم. این منبع همچنین نوشته است که گوشی هوشمند شیائومی می نوت ۲ (Xiaomi Mi Note 2) نیز از دو دوربین در قسمت پشتی برخوردار بوده و نوت بوک شیائومی نیز در دست تولید است.

مشخصات شیائومی Mi 5s

اما قسمتی از این گزارش برای ما جذاب است که حاوی مشخصات جدیدی از گوشی هوشمند شیائومی می ۶ اس خواهد بود. این گزارش ادعا می‌کند که شیائومی می ۵ اس درست همانند برادر در راه خود گوشی هوشمند می نوت ۲، از یک پنل فلزی بهره می‌برد. این هندست همچنین از یک صفحه نمایش حساس به فشار (تکنولوژی مشابه لمس سه بعدی اپل) بهره می‌برد که برای نخستین بار شاهد استفاده آن در گوشی‌های هوشمند کمپانی شیائومی خواهیم بود. از دیگر مشخصات این محصول نیز باید به وجود یک اسکنر اثر انگشت Ultrasonic ساخت کمپانی کوالکام و صفحه نمایش ۵٫۱۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی اشاره کرد. از آنجایی که این محصول قصد رقابت با محصولات قدرتمند سایر کمپانی‌ها را خواهد داشت، می‌توان امیدوار بود که شاهد یک رم ۶ گیگابایتی در پرچم‌دار آینده این کمپانی باشیم. علاوه بر همه این‌ها باید به قرار گرفتن دو دوربین در قسمت پشتی (مشابه هواوی پی ۹ و پی ۹ پلاس) اشاره کر که می‌تواند برای عاشقان عکاسی با گوشی هوشمند جذاب باشد.
شیائومی Mi 5s
هرچند که ممکن است اطلاعات مربوط به این دو محصول متفاوت باشد. امروز گزارشی به دست ما رسید که حاکی از عرضه می نوت ۲ در سه مدل مختلف بود که همه آن‌ها نیز حاوی مشخصاتی بالارده هستند. این در حالی است که شیائومی Mi 5s تنها در یک مدل با قدرت بسیار بالا عرضه می‌شود. در حالی که می نوت ۲ به یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی تجهیز شده، پرچم‌دار آینده شیائومی، گوشی هوشمند شیائومی Mi 5s (Xiaomi Mi 5s) از یک صفحه نمایش ۵ اینچی بهره‌مند خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا