اخبار

احتمالا مدل معمولی گلکسی نوت ۷ نیز به بازار عرضه خواهد شد

شایعات و خبرها درباره نسل آینده فبلت سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۷ هرلحظه بیشتر می‌شود، آن‌طور که پیدا است به‌احتمال‌زیاد فبلت بعدی سامسونگ گلکسی نوت ۷ نام دارد، حال گزارش‌هایی منتشر شده که خبر از تولید شدن مدل معمولی گلکسی نوت ۷ می‌دهد.
در ابتدا خبر از رد شدن سامسونگ از گلکسی نوت ۶ و نام گذاری فبلت آینده با گلکسی نوت ۷ منتشر شد، هفته گذشته هم تاریخ برگزاری رویداد معرفی گلکسی نوت ۷ منتشر شد که در آن به نسخه اج اشاره شده بود. غول تکنولوژی کره‌ای تولید انبوه این دستگاه را در ماه جولای آغاز می‌کند. اکنون گزارش‌های جدید هم درباره نسخه غیر اج گلکسی نوت ۷ خبر می‌دهد، به احتمال زیاد گلکسی نوت ۷ در مدلی غیر از اج یا همان نسخه معمولی عرضه خواهد شد.
طبق اطلاعات جدید فاش شده مدل معمولی گلکسی نوت ۷ هم وجود خواهد داشت، البته این امکان وجود دارد که سامسونگ دو گزینه انتخابی را برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورد، یکی با صفحه‌نمایش منحنی و دیگری با صفحه‌نمایش عادی که همانند گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج خواهد بود که در سال جاری میلادی عرضه شدند.
لیست فاش شده شماره مدل گلکسی نوت بعدی را نشان می‌دهد، اما خبری از همان شماره مدل که به مدل اج اشاره می‌کند نیست. در این لیست شماره مدل SM-N930F وجود دارد و همچنین شماره مدل SM-N935G هم منتشر شده بود که بر روی وب‌سایت سامسونگ ظاهر شده بود. به هر حال یکی از این شماره مدل‌ها متعلق به نسخه اج و دیگری متعلق به نسخه معمولی است. با این حال شماره مدل‌های اعلام شده تمامی اطلاعات منتشر شده هستند و جزئیات دیگری شامل مشخصات سخت‌افزاری از این دستگاه‌ها منتشر نشده است.
انتظار می‌رود که شرکت سامسونگ در تاریخ دوم اوت برابر با ۱۲ مرداد ماه رویداد معرفی گلکسی نوت بعدی را برگزار کند، در تصویر منتشر شده این رویداد که ظاهرا همان دعوتنامه است خطوط منحنی کاملا پیدا است و عدد ۷ را نیز نشان می‌دهد و این احتمال وجود دارد که سامسونگ دو نوع صفحه‌نمایش را برای گلکسی نوت ۷ در سال جاری ارائه بدهد. از سوی دیگر شاید مدل معمولی اج گلکسی نوت ۷ در طی سال آینده وارد بازار شود. به هر حال هنوز جزئیات چندانی از این خبر منتشر نشده است.
منبع:androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا