اخبار

احتمالا گوشی موتو زد پلی هنوز در دست ساخت است !

هفته‌ی گذشته شاهد رونمایی از آخرین دستاوردهای موتورولا به نام‌های موتو زد (Moto Z) و موتو زد فورث (Moto Z Force) بودیم. حال به‌تازگی خبری منتشر شده گویا عضو سوم این خانواده به نام موتو زد پلی (Moto Z Play) هنوز در دست ساخت است و احتمالا در آینده اخبار بیشتری در مورد آن خواهیم شنید.
بی‌شک می‌توان گفت که دو گوشی موتو Z و موتو Z Force به همراه قابلیت‌ها و همچنین ماژول‌هایی که دارند می‌توانند به موفقیت فراوانی نیز برسند؛ البته آنچه مشخص است احتمال عرضه‌ی محصولات بیشتر توسط موتورولا بوده که به نظر می‌رسد یکی از آن‌ها گوشی موتو زد پلی باشد.
در مورد سری موتو ایکس نیز نباید غافل شد که شایعات ضد و نقیضی در مورد آن منتشر شده است و احتمال عرضه‌ی محصولات جدیدی از این برند وجود دارد و لیست منتشر شده‌ی بنچمارکی از محصول معرفی نشده‌ی موتورولا خبر از صحت این گفته‌ها دارد.
هرچند به‌تازگی محصول جدیدی از زیر مجموعه‌ی لنوو در بنچمارک GFXBench لیست شده که گفته می‌شود احتمالا باید متعلق به موتو زد پلی است. در هفته‌های گذشته نیز که در نهایت شاهد پرده‌برداری از سری زد بودیم حرف‌هایی از محصولات جدیدی با نام‌های ورتکس و وکتور تین به گوش می‌رسید.
وکتور تین در نهایت مشخص شد که همان گوشی موتو زد بوده که دارای مشخصات یک محصول بالارده است؛ اما ورتکس در رمز و راز باقی ماند؛ محصولی که گفته شده بود از مشخصات میان‌رده‌ای بهره خواهد برد و طبق گفته‌ها، ورتکس همان موتو زد پلی بوده که در رویدادی که پشت سر گذاشتیم رونمایی نشد.
در لیست بنچمارک Geekbench شاهد محصولی از موتورولا با مدل XT1635-01 هستیم که مبتنی بر سیستم عامل اندروید مارشمالو بوده و از اسنپدراگون ۶۲۵ بهره می‌برد. همان‌طور که می‌دانید اطلاعات زیادی در این بنچمارک ثبت نمی‌گردد و باید به دانستن اینکه احتمال دارد موتو زد پلی در دو مدل ۲ و ۳ گیگابایتی عرضه شود بسنده کنیم
طبق شایعاتی که در گذشته منتشر شده بودند موتو زد پلی از یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی بهره برده و همچنین صفحه‌ی آن نیز ۵٫۵ اینچ ۱۰۸۰p خواهد بود. متاسفانه این تنها اطلاعاتی است که در حال حاضر در اختیار داریم و باید صبر کرد و دید که در آینده موتورولا چه سورپرایزهایی برایمان تدارک دیده است.
 
موتو زد پلی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا