اخبار

احتمال استفاده از صفحه نمایش ۴K توسط کره ای ها

هفته گذشته خبری به نقل از وبسایت کره ای INews در مورد عدم به کارگیری صفحات نمایش ۴K یا ۲۱۶۰ * ۳۸۴۰ پیکسل توسط کمپانی های سامسونگ و ال جی در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. حال به نظر می آید که این مسئله حداقل قطعی نیست، هر چند هیچ یک از دو کمپانی سامسونگ و ال جی در این مورد اطلاعاتی منتشر نکرده اند.
 
به گزارش اکانت تویتر Ricciolo که پستی مبهم در این رابطه منتشر نموده یکی از دو ابرقدرت کره ای در حال کار بر روی فبلتی با ضخامت کم و صفحه نمایش ۴K است و به نظر نمی آید که این پروژه کنسل شود. حال اینکه “به نظر نمی آید که این پروژه کنسل شود” به علت این است که دیوایس مورد نظر از سری های معمول (مثلاً نوت) است و یا دلیل دیگری هم از جمله نکات مبهم این پست است.
 
بسیاری از کاربران صفحات QHD را هم بیش از نیاز دانسته و Full HD را بیشتر می پسندند، مصرف باتری کمتر، کاهش هزینه تمام شده و جلوگیری از افت سرعت از جمله دلایل این گروه است. از طرف دیگر برخی نیز کار با صفحات با کیفیت بسیار بالا را ترجیح می دهند، حتی اگر سه مورد فوق الذکر محقق نشوند. حال صفحات ۴K باب جدیدی فراتر از QHD را باز کرده اند که انتظار می رود در آینده به عرف دیوایس های رده بالای بازار تبدیل شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا