اخبار

احتمال رونمایی از تبلت ویندوزی جدید سامسونگ در ایفا ۲۰۱۶

تقریباً هشت ماه پیش و در جریان نمایشگاه CES 2016، کمپانی سامسونگ با رونمایی از تبلت Galaxy TabPro S، ورود خود را به دنیای محصولات ویندوزی اعلام کرد و اکنون آخرین شنیده ها حاکی از این است که این شرکت کره ای در حال کار بر روی مدل جدیدی از این تبلت است.
 
تبلتی که گلکسی تب پرو اس ۲ نام خواهد داشت و مجهز به پردازنده های جدید شرکت اینتل و همچنین با قابلیت پشتیبانی از ارتباط ۴G روانه بازار خواهد شد. بر اساس آخرین گزارش ها، این تبلت در چهار مدل عرضه خواهد شد که هر کدام از قطعات سخت افزاری خاصی برخوردار خواهند بود.
 
گفته می شود که سامسونگ همانند نسخه اصلی، همچنان اصرار به حفظ نمایشگر ۱۲ اینچی سوپر امولد و همچنین بدنه تمام فلزی در مدل جدید خواهد داشت و تلاش کرده است تا با ارتقای قطعات سخت افزاری، مدل هایی متناسب با سلایق مختلف خریداران را به بازار عرضه کند.
 
از جمله مشخصاتی که برای این مدل مورد انتظار است می توان به مواردی همچون سیستم عامل ویندوز ۱۰، پردازنده نسل هفتم Core M اینتل و حافظه رم ارتقا یافته اشاره کرد. همچنین، احتمال استفاده از کیبورد جداشدنی همانند نسخه اصلی، برای این مدل مورد انتظار است.
 
هنوز خبری در خصوص زمان عرضه و قیمت سری جدید این تبلت به بیرون درز نکرده است اما از آن جایی که قرار است این غول کره ای، همانند بسیاری از بزرگان دنیای فناوری، کنفرانسی را در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ برگزار کند، رونمایی از این تبلت در این مراسم دور از ذهن نیست.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا