اخبار

احتمال عرضه رایگان دستبند هوشمند Gear Fit 2 به خریداران گلکسی نوت ۷

تنها یک روز به پایان ماه ها انتظار برای معرفی جدیدترین فبلت کمپانی سامسونگ موسوم به گلکسی نوت ۷ باقی مانده و جدای از مشخصاتی که تا به امروز بخش عمده ای از آن ها توسط منابع افشاگر، فاش شده اند، اطلاعاتی نیز در خصوص زمان عرضه و همچنین قیمت این کهکشانی جدید منتشر خواهد شد.
 
اگر به یاد داشته باشید این شرکت در اوایل سال میلادی جاری به منظور بالابردن میزان خرید آخرین پرچمدار خود موسوم به گلکسی اس ۷، اعلام کرد که یک دستگاه هدست واقعیت مجازی گیر وی آر نیز برای آن هایی که این گوشی را پیش خرید کنند، به صورت رایگان ارسال خواهد شد.
 
حال به نظر می رسد که این شیوه در افزایش فروش این گوشی موثر بود و اکنون سامسونگ قصد دارد تا این رویه را در خصوص گلگسی نوت ۷ نیز در پیش بگیرد و پیشنهادی شگفت انگیز را برای خریداران مطرح کند.
 
آخرین خبرها حاکی از این است که سامسونگ در حال مذاکره با اپراتورهای تی موبایل و اسپرینت در آمریکا است تا برای آن هایی که اقدام به پیش خرید این فبلت کنند، یک دستبند سلامتی گیر فیت ۲ نیز به صورت رایگان عرضه شود.
 
فروش این دستبند چندی پیش و با قیمت ۱۷۹٫۹۹ دلار آغاز شد و به نظر می رسد که می تواند در کنار هدست گیر وی آر، قابلیت ها و کارکردهای متعددی را برای کاربران ارایه دهد.
 
هنوز مشخص نیست که آیا این هدیه به کاربرانی که این گوشی را از سایر اپراتورها و یا کشورهای دیگر خریداری می کنند، تعلق خواهد گرفت یا نه. اما آن چه که مشخص است، این است که سامسونگ یک بار نتیجه مطلوب چنین تصمیمی را چشیده و باید منتظر ماند و دید که چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ خواهد کرد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا