اخبار

اخبار و تصاویر جدید Pixel و Pixel XL

به گزارش وبسایت androidpolice کمپانی گوگل در صدد است تا موبایل جدید خود موسوم به Pixel را که با همکاری کمپانی HTC تولید می شود با قیمت ۶۴۹ دلار وارد بازار نماید. در این خبر به قیمت نسخه بزرگ تر یعنی Pixel XL اشاره ای نشده است اما انتظار می رود که این محصول با قیمتی بالاتر از Pixel در اختیار کاربران قرار گیرد. این منبع خبری همچنین تصویری از دو موبایل جدید گوگل با رنگ سفید نیز منتشر نموده است و با توجه با آن به نظر می آید که نیمه پایین بدنه موبایل های پیکسل فلزی بوده و نیمه بالایی آنها نیز پوششی از جنس شیشه خواهد داشت. در پایین بدنه هم خط آنتن یادآور طراحی HTC One A9 است.
 

نمای جلوی دو دیوایس نیز جدا از بحث تفاوت ابعادی کاملاً یکسان خواهد بود. اخیراً Nest، زیرمجموعه ای از کمپانی Alphabet (که گوگل نیز در حال حاضر یکی از زیرمجموعه های آن است) هم در تبلیغی تلویزیونی در کشور هلند تصاویری مربوط به یک موبایل را به نمایش گذاشته است که با توجه به اطلاعات جدید مشخص شده که در واقع موبایل Pixel است، هر چند در این تیزر به این مسئله صراحتاً اشاره ای نشده است.
 

گفتنیست که شایعات پیشین در باب معرفی این دو موبایل در روز ۴ اکتبر، ۱۳ مهر هم با توجه به انتشار تیزری جدید توسط گوگل که خبر از معرفی موبایل های جدید این کمپانی در تاریخ فوق دارد تأیید شده است. این کمپانی همچنین دعوت نامه هایی را نیز برای این مراسم منتشر نموده و علاوه بر آن وبسایتی جدید با آدرس https://madeby.google.com/ / را راه اندازی نموده است که در آن به معرفی موبایل جدید در روز ۴ اکتبر اشاره شده است. انتظار می رود که Pixel و Pixel XL با صفحات ۵ اینچی فول اچ دی و ۵٫۵ اینچی QHD، چیپست های Snapdragon 821 کوالکام، ۴ گیگا بایت رم، دوربین ۱۲ مگا پیکسل و سیستم عامل اندروید ۷٫۱ در اختیار کاربران قرار گیرند.
 
منبع : phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا