اخبار

ادعا شده که آپدیت اندروید ۷٫۱ نوقا در حال حاضر توسط گوگل در حال تست است

همانطور که می‌دانید، عرضه اندروید ۷ نوقا در تاریخ ۲۲ آگوست (۱ شهریور) آغاز شده و طبق اخبار منتشر شده، برخی از مدل‌های نکسوس قادر به دریافت آن هستند. اما در حالی که هنوز مهر این خبر خشک نشده و گوشی‌های بیشماری در صف دریافت این نسخه از اندروید هستند، اخباری از آپدیت اندروید ۷٫۱ نوقا در فضای وب منتشر شده است.
از زمانی که گوگل قول داده بود آپدیت نسخه‌های سیستم عامل جدید خود را به صورت مرتب و سریع جهت رفع ایرادات و اضافه نمودن قابلیت‌های تازه ارائه نماید، این اولین خبری است که بر این گفته صحه گذاشته است. حال پس از انتشار این شایعات، طرفداران اندروید حدس می‌زنند آپدیت اندروید ۷٫۱ نوقا به احتمال زیاد بر روی گوشی‌های جدید HTC یعنی نکسوس مارلین (Nexus Marlin) و نکسوس سیلفیش (Nexus Sailfish) عرضه شود.
با انتشار اسکرین شاتی که به صورتی تصادفی در بخش توسعه دهندگان گوگل به نمایش درآمد به این خبر مهم و هیجان‌انگیز بیشتر از پیش دامن زده شد. با توجه به اینکه گوگل گفته بود انتشار نسخه پیش نمایش اول توسعه دهندگان اندروید نوقا (MR1) در پاییز امسال در دسترس خواهد بود، دور از ذهن نیست که این نسخه از MR1 همان آپدیت اندروید ۷٫۱ نوقا باشد.
در این گزارش که برای اولین بار از Reddit و با استناد به توییتی از دیوید رادوک (David Ruddock) انتشار یافت، ادعا شده که گوشی‌های جدید HTC یعنی نکسوس مارلین و نکسوس سیلفیش با آپدیت اندروید ۷٫۱ نوقا عرضه خواهند شد. رادوک در توییت خود نوشته است:

به نظر می‌رسد گوشی‌های جدید نکسوس همراه با آپدیت اندروید ۷٫۱ نوقا که به عنوان MR1 نوقا تأیید شده، عرضه خواهند شد.
آگوست ۲۰۱۶ (۲ شهریور ۹۵)

کاربری که به گفته رادوک از آپدیت اندروید ۷٫۱ نوقا روی دیوایس خود استفاده کرده، اسکرین شاتی از آمار یکی از اپلیکیشن‌هایش را در یکی از صفحات اجتماعی پست کرده که نشان می‌دهد اپلیکیشن او ۱۱۵ بار روی اندروید ۷٫۱ و ۴ بار هم روی اندروید O نصب شده است. کاربر دیگری که مدعی شده کارمند XDA است نیز به همین منوال تصویری دیگر از صفحه یک وب‌بسایت را انتشار داده که ۱۶۲ بار توسط دیوایسی با آپدیت اندروید ۷٫۱ نوقا و ۱۰۵ بار توسط دیوایسی با آپدیت اندروید ۷٫۱٫۱ از آن بازدید شده است. در این تصاویر آماری، بازدیدکنندگانی با نسخه‌های عجیب و جعلی از اندروید مانند ۶٫۷٫۱ و ۷٫۱٫۹ و اندروید O نیز مشاهده می‌شوند. با این حال، نسخه‎‌های ۷٫۱ و ۷٫۱٫۱ ممکن است قانونی و در حال تست توسط گوگل باشند.
 
منبع :phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا