اخبار

ارزش گران قیمت ترین iPhone 6 چقدر است؟

اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد هستید که فکر می کنید آیفون ۶ یا سایر آیفون ها قیمتی بالا دارند، باید حتما یک مطلب را بدانید.
گروهی ملقب به GG که متشکل از استادانی ماهر است اقدام به فروش گوشی های هوشمند معروف و اصطلاحا پرچمداران کمپانی ها با زرق و برق دادن آن ها می کنند. گفتنی است آن ها برای این کار از مرغوب ترین و بهترین ابزار موجود مانند گران قیمت ترین فلزات و جواهرات استفاده می کنند و مشتریان خاص خود مانند دیوید بکهام را دارند تا گوشی های با قیمت نهایتا ۸۰۰ یا ۹۰۰ دلار را به قیمت حدود یک میلیون دلار به آن ها بفروشند!!
این گروه تصمیم به تزئین یک آیفون ۶ گرفتند، تزئینی که قیمت این گوشی را به حدی افزایش می دهد که حدس آن برای ما ناممکن است! یک آیفون ۶ با بدنه ای با طلای ۲۴ عیار و پوشش دیگری از الماس بر روی آن که قیمت این آیفون را به حدود ۳.۵ میلیون دلار تبدیل می کند، قیمتی در حد و اندازه خرید یک جزیره کوچک!
 
The-most-expensive-iPhone6_004
 
این گوشی می تواند خاص ترین در نوع خود باشد به نحوی که هر کسی توان خرید آن را ندارد. GG اعلام کرده که امکان تغییرات بیشتر بنابر سلیقه مشتری نیز روی این گوشی وجود دارد، به نحوی که به بیشترین نحو ممکن انحصاری و خاص شخص خریدار شود. مشتری می تواند بین طلا یا پلاتین یکی را به عنوان جنس بدنه گوشی خود انتخاب کند و علاوه بر تزئین شدن آن با بهترین نوع الماس، نقش یا نقش های مورد نظر وی نیز به ظریف ترین طرز ممکن روی گوشی حکاکی می شوند.
 
The-most-expensive-iPhone6_006
 
مشتریان این گوشی باید در نظر داشته باشند که شخصی سازی بیشتر به منزله قیمت بیشتر خواهد بود، پس قیمت این گوشی ممکن است فراتر از مبلغ ۳.۵ میلیون دلار نیز برود.
منبع : phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا