اخبار

از امروز در گوگل پلی حساب خانوادگی ایجاد کنید

پس از حدود یک سال شایعات، یک اعلام مبهم و یک شروع دروغین، حساب خانواده گوگل پلی(Google Play’s Family Library) عاقبت امروز راه‌اندازی می‌شود.
این برنامه در طول چند روز آینده برای کاربران در استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، مکزیک، نیوزیلند، انگلستان، و آمریکا در دسترس خواهد بود. سایر کشورها نیز به‌زودی به این لیست افزوده خواهند شد اما کشورهای اعلام‌شده اول‌ازهمه به این برنامه دسترسی خواهند داشت. حساب خانواده تا شش عضو یک خانواده را امکان می‌دهد که مطالب خریداری‌شده یکدیگر را بدون پرداخت پول اضافی به اشتراک بگذارند.
برای چیزهایی که نمی‌توان به اشتراک گذاشت، محدودیت‌هایی وجود دارد. برای شروع تنها اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها، فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، و کتاب‌ها در حال حاضر پشتیبانی می‌شوند. بااین‌حال، برخی موارد مانند یادداشت را می‌توان تنها درصورتی‌که با روش‌های پرداخت خاص خریداری‌شده باشد، به اشتراک گذاشت. همچنین تعدادی از کشورها مانند آلمان، ایتالیا، ژاپن و مکزیک در لیست پشتیبانی کتاب نیستند. فیلم، برنامه تلویزیونی و کتاب‌ها از طریق iOS در دسترس هستند.
اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها  با هشدار اضافی که پیش از دوم جولای خریداری‌شده لزوما واجد شرایط اشتراک‌گذاری نیستند. سازندگان این گزینه را برای احراز هویت موارد خریداری‌شده توسط کتابخانه را می‌دهند و یا در صورت تمایل می‌توانند حساب تک نفره داشته باشند. هر چیزی که در دوم یا پس‌ازآن خریداری‌شده باشد به‌طور خودکار مجاز به اشتراک‌گذاری است.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا