اخبار

از Samsung Galaxy S6 چه می دانیم؟


Galaxy S5 در حال حاضر پرچمدار سامسونگ است که برای چند ماهیست به بازار عرضه شده است.حال زمان آن فرا رسیده که به دنبال Galaxy S6 برویم.در ادامه به تمام اطلاعات بدست آمده تاکنون،پیرامون Galaxy S6 می پردازیم.
تعداد پرچمداران بسیاری تاکنون معرفی شده اند،و تعدادی هم مانند iPhone 6 ، Nexus 6 و Galaxy Note 4 هنوز معرفی نشده اند.تعداد بیشماری از کاربران نیز انتظار می کشند تا ببینند سامسونگ پس از Galaxy S5،چه زمانی یک پرچمدار جدید معرفی خواهد کرد.

تاریخ عرضه Samsung Galaxy S6
اگرچه هنوز هیچ زمان رسمی از سوی سامسونگ اعلام نشده(به این زودی ها هم اعلام نمی شود…!)،ولی می توان حرف های بسیاری راجع به زمان عرضه این گوشی زد.
می دانیم که سامسونگ نیز همانند بقیه ی کمپانی ها با یک برنامه ی خاص به جلو حرکت می کند؛آن هم معرفی یک پرچمدار در هر سال است.همانگونه که انتظار داریم Galaxy Note 4 در سپتامبر در IFA معرفی می شود.ما(و بسیاری دیگر)انتظار داریم که Galaxy S6 نیز نزدیک به کنگره MWC معرفی شود.
این ابر قدرت کره ای سری قبلی Galaxy S هایش را نزدیک به گردهم آیی که در بارسلونا بود معرفی کرد؛در حقیقت،Galaxy S5 امسال در شهر اسپانیا زودتر از انتظار معرفی شد.بنابراین ما کاملا منتظر این هستیم که Galaxy S6 در MWC 2015 که برای ۲ مارس برنامه ریزی شده است معرفی شود.

ویژگی های Samsung Galaxy S6
مثل همیشه شایعات و واقعیات بسیاری پیرامون ویژگی ها و مشخصات Galaxy S6 وجود دارد که بعضی ها بسیار عجیب و غریب و برخی هم نزدیک به واقعیت هستند.
کاملا محتمل است که Galaxy S6 از صفحه نمایش SuperAMOLED که بسیارمورد علاقه سامسونگ است بهره ببرد.رسم و سنت نیز بر این است که پرچمداران جدید باید از پدران خود صفحه نمایش بزرگتری داشته باشند؛پس با توجه به صفحه نمایش ۵.۱ اینچی پرچمدار فعلی سامسونگ انتظار می رود که Galaxy S6 از صفحه نمایشی با قطر ۵.۵ اینچ بهره بگیرد که البته آنرا رقیب LG G3 نیز قرار می دهد.
از LG G3 صحبت شد!با توجه به رزلوشن صفحه نمایش این پرچمدار تنها دو گزینه برای سامسونگ باقی می ماند:صفحه نمایش QHD با رزلوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ که S6 را هم رده ی G3 قرار می دهد و البته صفحه نمایش ۴K با رزلوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل.البته با توجه به این که Galaxy Note 4 اولین گوشی با تکنولوژی ۴K محسوب می شود بسیار خوش بین هستیم که S6 نیز دارای همین صفحه نمایش باشد،زیرا پس از Note 4 معرفی خواهد شد.
شایعاتی نیز مبنی بر استفاده از صفحه نمایش منحنی یا قابل انعطاف که ساسونگ در حال توسعه و پیشرفت آنها بوده(و در Galaxy Round نیز شاهدش بودیم) در این گوشی وجود دارد.هرچند که با توجه به استفاده کاربری این صفحه نمایش ها بکارگیری آنها در یک پرچمدار بی معنی به نظر می رسد.
پرچمدار حال حاضر سامسونگ یعنی Samsung Galaxy S5 تقریبا در همه ی نقد و بررسی ها به خاطر ساختار پلاستیکیش مورد سرزنش قرار گرفته است و این چیزیست که انتظار داریم در S6 پیشرفت کند.شایعات حاکی از استفاده ی گرافین(نوعی صفحه ی کربنی) به جای پلاستیک در ساختار S6 هستند.
سامسونگ در حال ساخت محصولاتی با سیستم عامل اختصاصیش یعنی تایزن(TIZEN) است ولی کاملا اطمینان داریم که Galaxy S6 نیز به اندروید وفادار خواهد ماند.همچنین گوگل در حال عرضه اندروید L(که البته هنوز نام و ورژن آن تایید نشده)است بنابراین بسیار محتمل است که پرچمدار جدید با این سیستم عامل و نسخه ی جدیدتری از TouchWiz سامسونگ عرضه شود.
این احتمال نیز وجود دارد که Samsung Galaxy S6 از پردازنده ی ۶۴ بیتی کوالکام(اندروید L از این پردازنده پشتیبانی می کند)که قرار است درون دستگاه های نیمه ی اول سال ۲۰۱۵ قدرت نمایی کند،برخوردار باشد.
پردازنده های Snapdragon 808 و Snapdragon 810 از این احتمالات هستند که اولی از صفحه نمایش های با رزلوشن ۱۶۰۰×۲۵۶۰ و دومی از صفحه نمایش های ۴K پشتیبانی می کند.
در باره ی دوربین نیز هیچ بحثی نیست که ما منتظر یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی همانند نسل قبل یا حتی یک دوربین ارتقا یافته ۲۰ مگاپیکسلی هستیم.

پایان خبر./

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا