اخبار

استفاده از OLED در آیفون های ۲۰۱۸

شایعات مربوط به به کارگیری پانل های OLED سامسونگ در آیفون ها و دست کشیدن اپل از صفحات LCD در سال های اخیر به دفعات در سایت های خبری ذکر شده و به گوش می رسد اما نهایتاً با معرفی هر آیفون جدید وقوع این اتفاق موکول به معرفی آیفون بعدی شده است.
حال این بار به نظر می آید که شایعه مزبور شکل جدی تری به خود گرفته چرا که یکی از مقامات کمپانی Samsung Display و نه منابع ناشناس خبری این صحبت را به میان آورده است.
به گزارش نشریه کره ای KoreaTimes گفته شده است که سامسونگ دیسپلی اخیراً مذاکرات جدیدی با اپل داشته و قرار است که OLED های سایز کوچک برای نسخه های آتی اپل احتمالاً از سال ۲۰۱۸ به کار گرفته شوند.
بدیهیست که اگر این قرارداد نهایی شود سامسونگ دیسپلی می تواند با خیال راحت به توسعه خطوط تولید OLED خود پرداخته و از وضعیت اقتصادی خود مطمئن باشد چرا که تا به امروز عمده تکیه این تولید کننده به فروش دیوایس های سری Galaxy سامسونگ بود که امکان افت آن در سال های آتی وجود دارد. از طرف دیگر اپل هم در این میان می تواند کیفیت تصویر محصولات خود را افزایش داده و از تکنولوژی قدیمی تر LCD فاصله بگیرد، هر چند قیمت تمام شده محصولات افزایش یافته و احتمالاً حاشیه سود نیز تا حدی کاهش خواهد داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا