اخبار

استفاده از اسکایپ در مرورگر Edge بدون استفاده از پلاگین

از اواخر این ماه، اسکایپ از تماس صوتی، تصویری و چت گروهی با استفاده از وب، Outlook.com، آفیس آنلاین و OneDrive پشتیبانی می‌کند. کاربران اج می‌توانند به راحتی وارد شده و یک مکالمه را آغاز کنند و نیازی به نصب و دانلود پلاگین نیست. تیم اسکایپ می‌گوید:

ارایه امروز اولین قدم در عمل به تعهدمان در پشتیبانی از WebRTC در اسکایپ و اسکایپ برای تجارت است.

اسکایپ بر روی دسکتاپ، موبایل، تلویزیون و کنسول‌های بازی در دسترس است و سال گذشته نیز نسخه وب آن راه اندازی شد. از ماه مارس امسال، کاربران می‌توانند با استفاده از اسکایپ وب، با خطوط تلفن معمولی و موبایل تماس بگیرند. همچنین آنها می‌توانند بدون اینکه از اسکایپ خارج شوند، ویدئوهای یوتیوب را تماشا کنند یا حتی کسانی را که عضو نیستند، به چت دعوت کنند. تیم اسکایپ می‌گوید:

تماس بدون استفاده از پلاگین، امکان گقتگو و همکاری برای انجام کارها در هر زمان و هر مکان را امکان‌پذیر می‌کند. فرقی نمی‌کند که کجا باشید، با یک لمس، آماده و حاضر هستید.

دیگر مرورگرها مانند اینترنت اکسپلورر، کروم، فایرفاکس و سافاری هنوز نیاز به پلاگین دارند. تیم توسعه‌دهنده می‌گوید:

ما می‌خواهیم تماس بدون قطعی را برای همه، نه فقط آنها که از اج استفاده کنند، مهیا کنیم. برای اینکه این رویا را محقق کنیم، در حال کار بر روی تماس صوتی و تصویری بین مرورگرهای کروم و فایرفاکس هستیم، الیته پیش از آن، این مرورگرها باید از کدک ویدئویی H.264 پشتیبانی کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا