اخبار

استودیوی IO Interactive به بازسازی Hitman: Blood Money علاقه مند است

سری بازی های Hitman در طول سال ها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. فرنچایزی که به تازگی عناوین جدید خود را در قالب بازی های اپیزودی عرضه می کند. اما طرفداران این فرنچایز هنوز بازی های قدیمی و با کیفیت این فرنچایز را فراموش نکرده اند. یکی از این بازی ها Hitman: Blood Money است که اخیرا خبر هایی از احتمال بازسازی آن به گوش می رسد.
بازی Hitman: Blood Money اولین بار در سال ۲۰۰۶ در قالب یک بازی بین نسلی معرفی شد و نه تنها برای PS2 و Xbox، بلکه برای کنسول تازه نفس آن زمان یعنی Xbox 360 و همچنین کامپیوترهای شخصی عرضه شد. در آخر هم چند سال پیش این بازی در مجموعه Hitman HD Trilogy به کنسول PS3 راه پیدا کرد.
حال به تازگی یکی از طرفداران این فرنچایز در حساب رسمی توییتر Hitman از سازنده بازی یعنی استودیوی IO Interactive پرسید که آیا آن ها علاقه ای به بازسازی بازی پرطرفدار Blood Money دارند یا نه، سوالی که سازنده بازی آن را اینگونه پاسخ داد:
بله، ما این احتمال را در نظر گرفته ایم. Blood Money یازی بسیار پرطرفداری است و ما هم باید در موردش انصاف داشته باشیم. با این حال در حال حاضر تمرکزمان بر روی بازی کنونی است.
با توجه به اینکه امروزه بازار بازی های ریمستر بسیار رونق پیدا کرده و کمپانی های بسیاری، گاه و بی گاه اقدام به بازسازی و عرضه بازی های قدیمی و پرطرفدار خود می کنند، پاسخ IO Interactive، احتمال ساخت نسخه بازسازی شده Hitman: Blood Money را بیشتر کرده است. در حال حاضر تنها می توانیم منتظر خبرهای بعدی از سوی سازنده و ناشر بازی بمانیم.
 

hitman

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا