اخبار

اسمارت سوئیچ مهاجرت از ویندوزفون ۸٫۱ به گلکسی را ممکن می‌‌کند !

سامسونگ، اپلیکیشن اسمارت‌سوئیچ (Smart Switch) خود را بروزرسانی کرده است. این اپلیکیشن به افراد اجازه می‌دهد تا اطلاعات شخصی از جمله مخاطبان، پیام‌های کوتاه، و محتوای چندرسانه‌ای خود را از گوشی‌های هوشمند قدیمی به گوشی‌های جدید سری گلکسی منتقل کنند. پیش از این، اپلیکیشن یاد شده فقط امکان اجرا روی اندروید، آی‌اواس و سیستم‌عامل بلک‌بری را داشت و حالا با این آپدیت جدید، امکان استفاده از اپلیکیشن یاد شده برای کاربرانی که یکی از دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل ویندوزفون ۸.۱ را دارند نیز فراهم شده است.
 
علاوه بر این، جدیدترین بروزرسانی اپ یاد شده قابلیت‌های بیشتری را برای مهاجرت از سیستم‌عامل iOS 9 به محصولات سامسونگ گلکسی در اختیار افراد قرار می‌دهد که از جمله می‌توان به امکان ایمپورت کردن اسناد ایجاد شده با آی‌ورک اشاره کرد. اپلیکیشن مورد بحث همچنین نسبت به قبل سرعت بیشتری در انتقال اطلاعات دارد.

 

اسمارت سوئیچ مهاجرت از ویندوزفون 8.1 به گلکسی را ممکن می‌‌کند

 
 

اسمارت‌سوئیچ را هم با اتصال سیمی و هم با اتصال بی‌سیم می‌توان مورد استفاده قرار داد. البته گزینه‌های پیش روی کاربر با توجه به سیستم‌عامل مورد استفاده و دستگاهی که قصد مهاجرت از آن را دارند، ممکن است متفاوت باشد. اپلیکیشن یاد شده به صورت پیش‌فرض در گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۷، گلکسی اس ۷ اج و نوت ۷ نصب شده و می‌توان با مراجعه به منوی تنظیمات، به آن دسترس داشت. کاربران سایر گوشی‌های هوشمند نیز می‌توانند اپلیکیشن مورد اشاره را دانلود کنند. لازم به ذکر است که لوگوی ای اپ، شبیه به لوگوی اپلیکیشن اسکایپ است. برای دانلود اسمارت‌سوئیچ می‌توانید به لینک مخصوص آن در پلی‌استور مراجعه کنید.
 
منبع phonearena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا