اخبار

اسمارت فون آموزشی imoo گواهی TENAA را دریافت کرد

چندی پیش در سایت خواندید که سرمایه گذار اصلی کمپانی های وان پلاس، اوپو و ویوو برند جدیدی را به نام imoo معرفی کرده است. این اسمارت فون چینی زیرمجموعه ای از شرکت فناوری BBK یا همان سرمایه گذار اصلی سه برند نامبرده فوق است.
آنچه imoo را از سایر اسمارت فون ها جدا می کند این امر است که imoo یک محصول آموزشی است که برای استفاده در مدارس طراحی شده است. به همین دلیل هم ظاهر آن بسیار به آیفون اپل شباهت دارد؛ قطعا نوجوانان به دنبال گجت هایی هستند که ظاهر آشنایی داشته باشند و مشخصات آن هم با این ظاهر جور درآید.
 

اسمارت فون آموزشی imoo گواهی TENAA را دریافت کرد

این اسمارت فون بر اساس اخبار منتشر شده موفق به اخذ مجوز TENAA شده و مشخصات آن در وبسایت این رگولاتوری ثبت شده است. بر اساس این اطلاعات، imoo دارای نمایشگری ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p است. پردازنده این گوشی از تراشه P10 مدیاتک با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز بهره می برد که با ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت فضای حافظه داخلی، دوربین پشتی ۱۳ و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و یک باتری ۲۹۳۰ میلی آمپر ساعتی همراه شده است. اندروید مارشمالو بر روی آن نصب است و از قابلیت های سفارشی مانند Discipline Sync و یک دکمه ویژه برای ضبط صدا برخوردار است.
در تصاویری که از این اسمارت فون منتشر شده ماژولی جالب در سمت راست دوربین اصلی دیده می شود که احتمالا سیستم فوکوس خودکار لیزری است. این اسمارت فون قرار است با قیمت ۳۰۰ دلار راهی بازار شود که با توجه به وضعیت بازار در چین به نظر کمی گران می آید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا