اخبار

اسمارت فون F1s Selfie کمپانی اوپو راهی بازار شد

این روزها سلفی ها اهمیت بسزایی در زندگی اکثر ما دارند و تولیدکنندگان گجت ها قطعا برای کسب درآمد بیشتر از این موقعیت نهایت بهره را خواهند برد. به عنوان مثال تولیدکنندگان دوربین به تولید دوربین هایی می پردازند که خاص سلفی طراحی شده اند ویا حداقل دارای ویژگی ها و قابلیت هایی هستند که برای عاشقان سلفی کاربرد فراوانی دارند. در این میان کمپانی های تولید کننده اسمارت فون هم بیکار ننشسته اند و با ارایه محصولاتی با دوربین های سلفی پیشرفته تر سعی کرده اند سهمی از این بازار به دست آورند.
اوپو نیز یکی از این کمپانی هاست که به نظر می رسد با محصول جدید خود قصد دارد سایر رقبا را کنار بزند. این کمپانی اخیرا اسمارت فون سلفی خود را با نام OPPO F1s معرفی کرده است. این اسمارت فون از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی سلفی با گشودگی دیافراگم f/2.0 برخوردار است، بدین معنی که سلفی های شما از حداکثر وضوح برخوردار خواهند بود. گشودگی دیافراگم بیشتر نیز به ثبت تصاویر با کیفیت تر در نور کم کمک می کند.
 

اسمارت فون F1s Selfie کمپانی اوپو راهی بازار شد

از سایر ویژگی ها باید به Beautify 4.0، سلفی های پانوراما، فیلترها و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. در واقع به نظر می رسد که در این اسمارت فون تاکید بیشتر بر روی دوربین جلویی بوده است چرا که دوربین عقبی یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی است.
این اسمارت فون از نمایشگر ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p HD ، پردازنده هشت هسته ای کورتکس A53 با سرعت کلاک ۱٫۵ گیگاهرتز، ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت فضای حافظه داخلی قابل ارتقا و باتری ۳۰۷۵ میلی آمپر ساعتی برخوردار است. اوپو این اسمارت فون را ۲۷۵ دلار قیمت گذاری کرده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا