اخبار

اسپاتیفای اکنون ۴۰ میلیون کاربر حق اشتراکی دارد

با توجه به اینکه اسپاتیفای یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پخش موسیقی در سراسر جهان است، کارشناسان این شرکت با دقت زیادی تعداد کاربران را بررسی می‌کنند. از سوی دیگر با توجه به رقابت شدید و ورود شرکت‌هایی مانند اپل به این صنعت، اسپاتیفای تلاش می‌کند تا با ارایه آمار بروزرسانی شده، پیشرفت و جایگاه برتر خود را به نمایش بگذارد.
 
چند ماه پیش اسپاتیفای اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دارد که ۳۰ میلیون نفر از این کاربران برای استفاده از سرویس ویزه این شرکت، پول پرداخت می‌کنند. اکنون اسپاتیفای اعلام کرده است که تعداد کاربرانی که دارای حق اشتراک هستند، از مرز ۴۰ میلیون نفر گذشته است.
 
مانند بسیاری دیگر از سرویس های پخش موسیقی، اسپاتیفای نیز به ازای دسترسی به کتابخانه ای عظیم از آهنگ ها و هم چنین قابلیت رد شدن از آهنگ‌ها و برخی دیگر از قابلیت های اضافه، به صورت ماهانه مبلغ ۱۰ دلار از کاربرانش دریافت می‌کند.
 
در حال حاضر اپل موزیک یکی از سرسخت‌ترین رقبای اسپاتیفای است که به سرعت در حال رشد است. اپل سرویس پخش موسیقی خوود را سال گذشته راه اندازی کرد و اکنون تعداد کاربرانی که برای استفاده از این سرویس پول پرداخت می‌کنند به بیش از ۱۳ میلیون نفر رسیده است.
 
اپل هم چنین به ارایه یک طرح اشتراک سالانه، قیمت های بسیار کمتری را در مقایسه با اسپاتیفای در اختیار کاربرانش قرار داد. انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک به روی کار آمدن سرویس‌های پخش موسیقی جدید از سوی شرکت‌های همچون آمازون و پاندورا با حق اشتراک ماهانه تنها دلار، شرکت‌های اپل و اسپاتیفای مجبور شوند برای حفظ مشتریان خود از راهکاری جدیدی استفاده کنند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا