اخبار

اسکاگن از ساعت Hagen Connected رونمایی کرد

شاید تا به حال نام کمپانی اسکاگن (Skagen) به گوشتان نخورده باشد، اما این موضوع در آینده‌ای نزدیک تغییر خواهد کرد. این کمپانی دانمارکی که پنج سال پیش توسط کمپانی فسیل خریداری شد، در عرصه‌ی تولید ساعت‌های مدرن و لوازم جانبی اسمارت واچ‌ها فعالیت می‌کند و به تازگی نیز از اولین اسمارت واچ خود یعنی ساعت Hagen Connected در ایفا ۲۰۱۶ رونمایی کرده است.
اسکاگن از همان زمانی که توسط فسیل خریداری شد تا همین حالا محصولات مختلفی را عرضه کرده است، اما ساعت Hagen Connected اولین اسمارت واچی است که به صورت مستقل توسط آنها ساخته شده و حالا به مرحله‌ی عرضه‌ی عمومی رسیده است. این اسمارت واچ در چهار مدل مختلف عرضه خواهد شد که تقریبا تمامی آنها ظاهری کلاسیک دارند و می‌توانند اکثر طرفداران ساعت‌های شکیل را راضی به خرید خود کنند.
قابلیت اتصال بندهای چرمی، استیل و سیلیکونی به هر چهار مدل ساعت Hagen Connected وجود دارد و کاربران می‌توانند بنا بر سلیقه‌ی خود، ترکیب‌های ظاهری متفاوتی را به وجود بیاورند. اسکاگن با هوشمندی تمام کاری کرده است که این ساعت با تمام اپلیکیشن‌های اندرویدی و آی او اسی سازگار باشد و قابلیت اعلام انواع نوتیفیکیشن‌های هر دو پلتفرم را به کاربران خود داشته باشد. البته باید توجه داشته باشید که این ساعت هوشمند، در واقع یک ساعت آنالوگ است و نمایشگر آن به صورت تاچ اسکرین طراحی نشده است.
نقطه قوت Hagen Connected این است که سازندگان برایش یک باتری سکه‌ای را در نظر گرفته‌اند که این باتری نیازی به شارژ ندارد و حداقل می‌تواند ۶ ماه دیوایس شما را روشن نگه دارد؛ البته هنوز میزان دقیق مصرف باتری و جزییات مدت زمان روشن ماندن آن برای استفاده‌های مختلف از سوی اسکاگن اعلام نشده است، اما از آنجا که شارژ کردن از گزینه‌های کاربران حذف شده است، حداقل مدت زمان رایج در چنین محصولاتی معمولا ۶ ماه است.
 

ساعت Hagen Connected را با دکمه‌های فیزیکی آن کنترل خواهید کرد

اسکاگن از ساعت Hagen Connected رونمایی کرد؛ مفهوم زیبایی در دنیای اسمارت‌ واچ‌ها
جالب است بدانید که کمپانی سازنده با همکاری کمپانی Misfit، یک فناوری شمارش قدم‌ها را در این ساعت هوشمند ایجاد کرده است که بعد از شمارش آنها، تعدادشان را بر روی نمودار دایره شکلی که بر روی صفحه‌ی ساعت وجود دارد، مشاهده خواهید کرد. همچنین موتور لرزشی تعبیه شده در ساعت Hagen Connected نیز در هنگام دریافت پیام‌های متنی و ایمیل به وسیله‌ی ویبره به کاربر اطلاع می‌دهد.
پلتفرم نرم افزاری اسکاگن برای این ساعت به گونه‌ای طراحی شده است که شما با استفاده از دکمه‌های فیزیکی کنار صفحه‌ی آن قادر خواهید بود که اهداف مختلف ورزشی خود را دنبال کنید، تلفن همراهتان را به صدا دربیاورید، ترک‌های موسیقی در حال پخش را کنترل کنید و حتی عکس بگیرید. بنابراین می‌توانیم بگوییم که کمبودی را بابت نبود نمایشگر تاچ اسکرین حس نخواهید کرد.
گفتنی است که فروش این ساعت زیبا با قیمت ۱۹۵ دلار  و از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد و کاربرانی که علاقه‌مند به یک ظاهر کلاسیک با قابلیت‌های مدرن هستند، مطمئنا از آن استقبال خواهند کرد. همچنین لازم است بدانید که اسکاگن از یک گجت دنبال کننده‌ی حرکات ورزشی هم در کنار این ساعت رونمایی کرده است که آن محصول با قیمت ۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.
منبع :phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا