اخبار

اسکایپ ۷٫۰ رابط کاربری جدید و بهبود یافته‌ای را به تبلت‌‌های اندرویدی خواهد آورد

کمپانی مایکروسافت اخیرا آپدیتی از اپلیکیشن اسکایپ را برای کاربران اندرویدی منتشر کرده است. مشخصه اصلی این آپدیت، رابط کاربری اسکایپ ۷٫۰ در تبلت‌های اندرویدی بوده که به لطف این آپدیت، ارتباطات بین کاربران هم‌اکنون بهره‌وری بیشتری داشته و گشت‌وگذار در منوهای اپلیکیشن ساده‌تر از قبل شده است.
همان‌طور که گفتیم، اسکایپ ۷٫۰ در تبلت‌های اندرویدی با رابط کاربری متفاوتی همراه است. کمپانی مایکروسافت در بخش توضیحات آپدیت، تغییرات اساسی در رابط کاربری این سرویس ارتباطی و به کارگیری عنصرهای متریال دیزاین را ذکر کرده است؛ نتیجه تمامی این تغییرات، یک اینترفیس چشم‌نواز و بهینه در نسخه هفتم اپلیکیشن اسکایپ بوده است.
علاوه بر این، در نسخه جدید اسکایپ در تبلت‌های اندرویدی و همچنین تلفن‌های هوشمند، یک دکمه شناور (FAB) جهت ایجاد مکالمه جدید، تماس صوتی و یا تصویری تعبیه شده است. با انتخاب این آیکون تمامی موارد مذکور به‌طور مستقیم از صفحه اصلی در دسترس هستند.
جالب‌ترین قابلیت نسخه هفتم اسکایپ در تبلت‌های اندرویدی ، سیستم مولتی تسک جدید آن است. در حین تماس صوتی یا تصویری با دوستان خود کافی است تبلت را در حال تمام صفحه و افقی نگه دارید تا به بررسی مکالمات و ارسال فایل بپردازید؛ البته تماس شما کماکان برقرار خواهد بود.
 
اسکایپ 7.0
نسخه هفتم اسکایپ در تبلت‌های اندرویدی ، موتور جست‌وجوی مایکروسافت را نیز به همراه دارد. در صفحه اصلی برنامه می‌توانید به‌سرعت بین مخاطبین، مکالمات و گروه‌های مختلف در نوار مربوطه به جست‌وجو بپردازید. اگر از آن دسته کاربران با لیست مخاطبین بزرگی باشید، این سیستم جدید به‌شدت به کارتان می‌آید.
اسکایپ ۷٫۰ هم‌اکنون در فروشگاه گوگل پلی قرار گرفته است. پس از دانلود و نصب برنامه، نظر خود را پیرامون آپدیت جدید اسکایپ در تبلت‌های اندرویدی را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا