اخبار

اسکنر گلکسی نوت ۷ تنها بر روی چشمان عادی درست کار می‌کند !!!

تصاویر منتشر شده از نحوه عملکرد فبلت جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۷ نشان دهنده آن هستند که این دستگاه نمی‌تواند قابلیت اسکن چشمی خود را برای افرادی که از عینک استفاده کرده یا جراحی چشم انجام داده‌اند ارائه کند.  تلفن همراه گلکسی نوت ۷ قرار است تا نخستین نسل استفاده از اسکن چشم به‌عنوان ابزار تائید هویت کاربران باشد.
به همین دلیل نیز مواجه شدن با مشکلاتی در این زمینه چندان عجیب به نظر نخواهد رسید و گزارش‌های منتشر شده نیز نشان می‌دهند که این دستگاه برای فرایند اسکن یاد شده با مشکلاتی روبرو است.

مشکل یاد شده به این ترتیب است که اگر فرد کاربر از عینک استفاده کند، باید قید بهره‌مند شدن از این اسکن را بزند ولی مشکل تنها به افراد عینکی ختم نخواهد شد.
به نظر می‌رسد که این سیستم اسکن به‌قدری حساس است که حتی اگر فرد استفاده کننده از آن اعمال جراحی خاصی مانند جراحی با لیزر را بر روی چشمان خود انجام داده باشد نیز قادر به استفاده از این سیستم نخواهد بود.
حتی برخی از افراد معتقدند که پف کردن چشم در هنگام بیداری و یا قرمز شدن چشم در خستگی نیز ممکن است بر روی عملکرد این سیستم تاثیر بگذارد که بدون شک سامسونگ باید برای این همه مشکل راهکاری بیندیشد.

منبع : ایتنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا