اخبار

اطلاعات ، قیمت و مشخصات HTC One M9 ریلیز شد!


اطلاعات ، قیمت ، ویژگی ها :
ما عاشق M8 هستیم : یک اسمارت فون پر زرق و برق و بسیار شیک . اما به هیچ وجه زود نیس که در مورد شاهکار بعدی HTC فکر نکنیم . ما تقریبا هیچ چیزی از M9 نمیدانیم ! ولی در این صفحه ما اطلاعات و شایعات ورود این گوشی را جمع آوری کردیم .
به صفحه اطلاعات ، قیمت ، و ویژگی های M9 خوش امدید !!

تاریخ ریلیز این اسمارت فون :
هیچ کس حتی خود HTC هم نمیداند که دقیقا در چه زمانی این گوشی ریلیز خواهد شد . HTC پرچمداران خود را طبق یک الگو در بهار ریلیز میکند ، چند هفته بعد از نمایش MWC.
در ۲۰۱۵ MWC زمان برنامه خودش را در اول مارچ مشخص کرده است در نتیجه انتظار میرود که HTC گوشی را در هفته سوم مارچ ریلیز کند .
قیمت :
دوباره قیمت گذاری پرچمداران HTC از یک الگو ی خاص پیروی میکند ! M7 اورجینال در اوایل قبل از افت ۵۰ دلاری قیمتش در حدود ۵۰۰ دلار به فروش میرسید . به همین ترتیبM8 با قیمت دلار۵۵۰ روانه بازرا شد، اگرچه شما میتوانید انرا کمی ارزان تر هم بخرید .
به مرور زمان قطعات ارزان میشوند ولی تورم بالا میرود . با محاسبات سر انگشتی میتوان به این نتیجه رسید که قیمت اسمارت فون بعدی M9 بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار است .
ویزگی های این گوشی 
در حال حاضر بسیار زود است که با اطمینان بگوییم که چه ویژگی هایی از M9 انتظار میرود اما در حقیقت انتظار میرود بهترین امکانات و ویژگی ها در این گوشی یافت شوند .
اما سوال های اصلی ما این است که :
آیا HTC با پردازنده های ARM میماندو یا شانس خود را اینتل برای راه یافتن به زمره ی بهترین اسمارت فون ها امتحان میکند ؟
آیا اسمارت فونهای۴K ؛ HTC را مجبود میکنند که از صفحه نمایش های Ultra HD پشتیبانی کند ؟
هم چنین ما انتظار یک صفحه نمایش بزرگتر در اسمارت فونی با همان سایز داریم .
و اینکه HTC با دوربین ها ی اولترا پیکسلی خود چگونه پیش میرود بسیار جالب است . همچنین انتظار میرود که M9 با آخرین ورژن اندروید به بازار عرضه شود.

 
پایان خبر./

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا