اخبار

اطلاعات جدیدی از تبلت Galaxy Tab A 10.1 منتشر شد

پیش از این خبرهای زیادی درباره‌ی تبلت Galaxy Tab A 10.1 به بیرون درز کرده و نام این دستگاه حتی برای مدتی بر روی لیست وب‌سایت محصولات سامسونگ خودنمایی کرد؛ اما در حال حاضر یک منبع مشهور و فاش کننده‌ی معروف تصویری از تبلت گلکسی Tab A 10.1 را در شکوهی هرچه بیشتر به نمایش گذاشت.
محصول میان رده‌ی جدید کمپانی Samsung در دو مدل مختلف، فقط پشتیبانی از وای – فای به شماره سریال SM-T580 و پشتیبانی از شبکه‌ی LTE به شماره مدل SM-T585 عرضه خواهد شد.
با توجه به طراحی این دستگاه تغییر بجز موقعیت قرارگیری اسپیکرها تغییر چشمگیری در آن دیده نمی‌شود. این کمپانی بلندگوهای استریو را درست در زیر قاب گوشی نشانده (همان‌طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید)، این مدل قرارگیری بلندگوها باعث می‌شود که اگر گوشی بر روی یک سطح صاف قرار گیرد صدای بمی (حالت صدا خفگی) از آن شنیده نشود (البته ممکن است که در صورت عمود قرار دادن این گوشی در جیب، مشکلاتی با آن احساس شود)
 

تبلت Galaxy Tab A 10.1

 
اگر بخواهیم از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه را بررسی کنیم، باید بگوییم؛ تبلت Galaxy Tab A 10.1 به یک نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی فول اچ دی (رزولوشن تصویری ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسل) مجهز شده است. در دل این تبلت پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اکسینوس ۸۷۷۰ با فرکانس عملیاتی ۱٫۶ گیگاهرتز، کار پردازش این دستگاه را بر عهده دارد.
در بخش ثبت تصاویر باید گفت؛ تبلت Galaxy Tab A 10.1 در پنل پشتی خود یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نشانده و در جلو به دوربینی ۲ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و ویدئو چت مجهز شده که می‌توان گفت برای یک دستگاه میان رده، معقول به نظر می‌رسد.
این محصول جدید سامسونگ ۲ گیگابایت رم داشته و از ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار است. این فضای ذخیره‌سازی از طریق یک کارت میکرو اس دی می‌تواند ارتقا یابد. نیروی تبلت گلکسی Tab A 10.1 از یک باتری ۷۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین شده و سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو، مدیریت بخش نرم‌افزاری آن را انجام می‌دهد و این تبلت Galaxy Tab A 10.1 است.
 

منبعsammobile

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا