اخبار

الجی V20 در انگلستان به فروش نمی رسد !

الجی با تازگی از پرچمدار جدید خود یعنی الجی V20 خود در شهر سان فرانسیسکو رونمایی کرد، این گوشی هوشمند جدید که جایگزینی موفق برای V10 خواهد بود، همزمان در کره جنوبی و ایالات متحده راه اندازی شد. با این حال  اخباری رسیده است که با تایید شرکت الجی نشان می دهد که V20 در انگلستان هنوز به فروش نمی رسد.
با وجودی که V20 در انگلستان فعلا به فروش نمی رسد، هنوز هیچگونه اطلاعی در مورد فروش آن در سایر نقاط اروپا منتشر نشده است. شرکت الجی اشاره  کرده است که برای کسانی که در انگلستان قصد خرید V20 را دارند، در صدد برنامه ریزی برای موجود کردن آن در اروپا و  البته انگلستان می باشد. حتی با وارد کردن V20 از آمریکا، کره جنوبی و … با توجه به وجود قفل شبکه ای گوشی ها، امکان استفاده از سیم کارت انگلستان وجود ندارد.
الجی V20 پرچمداری کاملا متفاوت از شرکت الجی می باشد، وجود صفحه نمایش ۵.۷ اینچی QHD به همراه قلب تپنده اسنپ دراگون ۸۲۰ به همراه ۴ گیگابایت رم DDR4 می تواند این گوشی هوشمند را در لیست پر فروش ترین گوشی های ۲۰۱۶ قرار دهد.
الجی در این محصول شگفت انگیز از حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت به همراه درگاه microSD برای ارتقا حافظه داخلی و یک باتری قابل تعویض ۳۲۰۰ میلی آمپری خبر داد که با وجود بلندگو های متفاوتی که دارد وجه تمایز بالای نسبت به پرچمداران دیگر رقبای خود دارد.
در حال حاضر قیمت V20 الجی تفاوت زیادی با سری قبلی یعنی V10 ندارد که البته با توجه به هزینه وارد شدن و قفل اپراتوری آن انتظار قیمت کمی بالاتر در انگلستان می رود و البته هنوز هیچ خبری از زمان موجود شدن V20 در انگلستان و همچنین قیمت آن منتشر نشده است و باید تا اطلاع رسمی از شرکت الجی منتظر ماند.
 
منبع : زوم تک

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا