اخبار

الکترونیک آرتز بازی های ورزشی بیشتری را برای PC منتشر خواهد کرد

در زمان‌های گذشته شاهد بودیم شرکت الکترونیک آرتز تمامی عناوین ورزشی خود را برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌کرد. اما در زمان حال تنها بازی ورزشی منتشر شده از سوی الکترونیک آرتز برای رایانه‌های شخصی، مجموعه محبوب FIFA است. با این حال در مصاحبه اخیر وبسایت Game Informer با مدیرعامل شعبه کانادا الکترونیک آرتز، آقای «مت بیلبی» (Matt Bilbey) و مدیرعامل استودیو EA Tiburon آقای «کم وببر» (Cam Weber) که مسئولیت ساخت بسیاری از عناوین ورزشی شرکت را برعهده دارد؛ این دو در رابطه با انتشار عناوین ورزشی مانند Madden و NHL برای رایانه‌های شخصی سخن گفتند.
 
آقای بیلبی می‌گوید:

رایانه‌های شخصی عینا براساس تقاضا است.

وی در این رابطه توضیح می‌دهد:

همچنان درخواست‌های جهانی فراوانی برای فیفا در رایانه‌های شخصی وجود دارد که از اشتیاق جهانی فراوان این بازی نشات می‌گیرد. من فکر می‌کنم این اشتیاق برای عناوینی مانند Madden NFL 17 کمتر است، اما معتقدم اگر این موضوع تغییر کرده و فرصتی به وجود آید، مسلما از آن استفاده خواهیم کرد.

آقای وببر نیز افزود Madden در رایانه‌های شخصی در گذشته تجارت خوبی بوده اما اخیرا این موضوع با کاهش مواجه شده است. الکترونیک آرتز قبلا به صورت سالانه عناوین این مجموعه را برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌کرد، اما در حال حاضر که مدت زمان زیادی از آن دوران گذشته است، وبر معتقد است بازگشت به روند گذشته برای شرکت مشکل خواهد بود. وی توضیح می‌دهد:

با با این موضوع موافقیم؛ فقط زمان مناسب و موقعیت معقول است که اهمیت دارند.

بیلبی در ادامه اظهار داشت انجین «فراست بایت» (Frostbite) یک انجین با هسته رایانه‌های شخصی بود و قابلیت ساخت بازی برای کنسول‌ها و برگرداندن آن به رایانه‌های شخصی را بسیار راحتتر از گذشته کرده است.
شایان ذکر است شرکت الکترونیک آرتز برای سال جاری نیز در حال آماده سازی تعداد فراوانی بازی ورزشی محبوب مانند Madden NFL 17، NHL 17، و FIFA 17 است. در این میان Madden در ماه آگوست منتشر می‌شود در حالی که NHL و FIFA مراحل ساخت و توسعه خود را جهت انتشار در ماه سپتامبر آماده می‌کنند. تمامی عناوین مذکور برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر خواهند شد، اما فقط عنوان FIFA 17 است که به رایانه‌های شخصی هم خواهد آمد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا