اخبار

الکترونیک آرتز علامت تجاری Javelin را به ثبت رساند

کمپانی الکترونیک آرتز، سال پرکاری را پشت سر می گذارد و قرار است تا پایان سال جاری میلادی، چندین عنوان بزرگ و محبوب نظیر Titanfall 2 و Battlefield 5 را به بازار عرضه کند. اما کمپانی مورد بحث، اخیرا علامتی تجاری به نام Javelin به ثبت رسانده که ممکن است حکایت از ساخت بازی جدیدی از سوی آن داشته باشد.
 
الکترونیک آرتز علامت تجاری جدید خود به نام «Javelin» را در Internal Market، که سازمان ثبت علامات تجاری اتحادیه اروپا به شمار می رود، ثبت کرده است، این علامت تجاری جزء دسته بندی کلاس ۹ قرار گرفته که به نرم افزارها و بازی های ویدیویی مربوط می شود. علاوه بر این، علامت تجاری Javelin در کلاس ۴۱ نیز ثبت شده است که برای بازی های آنلاین در نظر گرفته شده است.
 
با توجه به این، می توان به قطع گفت که بازی جدید، هرچه که هست، از قابلیت های آنلاین نیز پشتیبانی می کند. از نام علامت تجاری Javelin شاید بتوان حدس زد که بازی برای پلتفرم های موبایل ساخته می شود؛ حوزه ای که الکترونیک آرتز بارها در آن فعالیت داشته و البته درآمد فوق العاده ای نیز کسب کرده است. البته احتمال این هم وجود دارد که Javelin مربوط به عنوانی باشد که پیش تر ساخته شده و در قالب بسته ای الحاقی عرضه شود. در همین حال، نباید فراموش کرد که بسیاری از علائم تجاری، هیچگاه به مرحله ساخت نمی رسند و صرفا از سوی تولیدکنندگان به ثبت می رسند.
 
در هر صورت، برنامه الکترونیک آرتز در قبال Javelin مشخص نیست اما اگر بازی جدیدی با این نام در حال ساخت باشد، احتمالا در همایش E3 2016 خبرهایی درباره آن خواهیم شنید. الکترونیک آرتز چند وقت پیش اعلام کرد که دیگر مثل سابق، حضوری گسترده در این همایش نخواهد داشت اما به هرحال از عناوین جدید خود رونمایی کرده و آن ها را به نمایش می گذارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا