اخبار

ال جی جی ۵ تا یک ماه دیگر آپدیت اندروید ۷ نوقا را دریافت می کند

ال‌جی چند وقتی است که تلاش می‌کند بروزرسانی‌های بزرگ و جدید را با سرعت زیادی به دست کاربران گوشی‌های هوشمند خود برساند. اچ‌تی‌سی و موتورولا نیز در کنار ال‌جی روند بسیار خوبی را در طی چند سال اخیر برای ارائه سریع بروزرسانی‌های سیستم عامل اندروید در پیش گرفته‌اند و کمپانی بزرگ رقیب آن‌ها یعنی سامسونگ همچنان در این زمینه سرعت کمی دارد.
اکنون که گوگل اندروید ۷.۰ نوقا را با دستگاه‌های نکسوس جدید منتشر کرده، وقت آن رسیده تا دیگر شرکت‌های فناوری نیز از زمان انتشار این نسخه از اندروید مخصوصا برای گوشی‌های بالارده خود خبر‌هایی را منتشر کنند.
برای مثال، ال‌جی تلاش دارد تا گوشی هوشمند LG G5 را در بین اولین گوشی‌های هوشمندی قرار دهد که نسخه جدید اندروید را دریافت می‌کند. این اطلاعات جدید به تازگی و توسط یکی از اپراتور‌های استرالیایی با نام Optus منتشر شده که خبر از انتشار عمومی اندروید نوقا برای جی ۵ در میانه ماه نوامبر برابر با انتهای آبان ماه می‌دهد.
البته ذکر این نکته لازم است که چون اپراتور Optus تنها جی ۵ را تحت قرارداد عرضه می‌کند و از دستگاه‌های دیگر خبری ندارد، ممکن است گوشی‌های دیگری مانند گلکسی اس ۷ یا اچ‌تی‌سی ۱۰ نیز در حوالی همین تاریخ ذکر شده اندروید جدید را دریافت کنند.

منبع phonearena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا