اخبار

ال جی قصد دارد در سال ۲۰۱۷ گوشی های قابل انعطاف عرضه کند

سامسونگ و ال جی، دو کمپانی هستند که همیشه با یکدیگر در حال رقابت بوده و هر یک سعی می‌کند از آن یکی جلوتر بزند. همین امر سبب شده که هر یک حرکات دیگر کمپانی را زیر نظر داشته باشد. تنها مدت زمان کوتاهی از خبری مبنی بر اینکه سامسونگ قصد عرضه‌ی گوشی های قابل انعطاف در سال ۲۰۱۷ دارد گذشته بود که ال جی نیز اعلام کرد در سال ۲۰۱۷ چنین محصولاتی را عرضه خواهد کرد.
شایان ذکر است که این اقدام فوق العاده جالب و به نفع کاربران و مصرف کنندگان به نظر می‌رسد زیرا در رقابتی که بین سامسونگ و ال جی به وجود می‌آید هر یک سعی می‌کند امکانات بیشتر، طراحی شیک، مشخصات قدرتمند و درنهایت قیمت مناسب‌تری برای محصول خود در نظر بگیرد تا بتواند در کورس رقابت باقی بماند و این موضوع طبیعتا به نفع مصرف کنندگان است تا سازندگان گوشی.
همانطور که در مقدمه گفتیم پس از انتشار خبری از بلومبرگ مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۱۷ گوشی های قابل انعطاف عرضه کند خبری از ET News منتشر شد که ال جی نیز می‌خواهد دست به چنین اقدامی بزند و مانند همیشه رقابتی تنگاتنگ و شانه به شانه با رقیب دیرینه‌ی خود داشته باشد.
به نظر می‌رسد که این موضوع صحت داشته و ال جی با کمپانی کانادایی به نام IGNIS Innovation قراردادی بسته تا مدار داخلی گوشی های قابل انعطاف را بسازد. همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه احتمالا آماده شدن و ساخت این محصولات در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۷ رخ داده و در اواخر سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه‌ی آنها خواهیم بود.
در هر صورت باید منتظر اتفاقات جالبی باشیم که نویدبخش محصولاتی خلاقانه از دو کمپانی ال جی و سامسونگ است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا